ایجاد پنجره واحد الکترونیکی بین سازمان‌ها استان
ایجاد پنجره واحد الکترونیکی بین سازمان‌ها استان

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با بررسی وضعیت طرح هادی روستا‌های اطراف شیراز، گفت: وضعیت موجود در روستا‌های اطراف شیراز تثبیت شود و با بکارگیری ناظرین حاضر در محل به صورت روزانه ساخت و ساز‌ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد و با تخلفات برخورد حضوری شود. دکتر محمد هادی ایمانیه در چهارمین نشست شورای […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با بررسی وضعیت طرح هادی روستا‌های اطراف شیراز، گفت: وضعیت موجود در روستا‌های اطراف شیراز تثبیت شود و با بکارگیری ناظرین حاضر در محل به صورت روزانه ساخت و ساز‌ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد و با تخلفات برخورد حضوری شود.

دکتر محمد هادی ایمانیه در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اهمیت نقشه برداری در برنامه ریزی‌های راهبردی شهرستان‌ها پیشنهاد داد تا با تفاهم نامه بین سازمان شهرداری‌های کشور با شرکت‌های معتمد و متخصص برای تهیه نقشه اقدام شوددکتر ایمانیه برای ایجاد پنجره واحد الکترونیکی بین سازمان‌ها در استان فارس اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: استفاده بی رویه از آب‌های زیرزمینی اصلی‌ترین دلیل فرونشست زمین است بنابراین سازمان برنامه و بودجه می‌تواند بر اساس نقشه‌های سازمان نقشه برداری کشور، اعتبار برای تامین آب شهرستان‌های دارای فرونشست زمین اختصاص دهد.

استاندار فارس ساخت و ساز‌های خارج از طرح هادی روستا‌های اطراف شهر شیراز را مورد توجه قرار داد و گفت: وضعیت موجود در روستا‌های اطراف شیراز تثبیت شود و با بکارگیری ناظرین حاضر در محل به صورت روزانه ساخت و ساز‌ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد و با تخلفات برخورد حضوری بشود.

در ادامه نشست، نماینده عالی دولت در فارس بر پیگیری طرح‌های مصوب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط سازمان‌های مرتبط تاکید کرد.

گفتنی است، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به دلیل کسب رتبه نخست کشوری در تهیه نقشه‌های GIS توسط رئیس سازمان نقشه برداری کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ایجاد پنجره