شرق فارس از جمله مناطق کلیدی و اولویت دار در تامین و انتقال برق است
شرق فارس از جمله مناطق کلیدی و اولویت دار در تامین و انتقال برق است

به گزارش پگاه خبر؛مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در دیدار با فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز ، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی برای اتصال به شبکه متقاضیان برق صنعتی تاکید کرد و ابرازداشت : شهرستان های شرق فارس با […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در دیدار با فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز ، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی برای اتصال به شبکه متقاضیان برق صنعتی تاکید کرد و ابرازداشت : شهرستان های شرق فارس با توجه به شرایط آب و هوایی نسبتا گرم از جمله مناطق کلیدی و اولویت دار در تامین و انتقال برق است .

مهندس حقیقی در این دیدار و نشست با اشاره به وجود کارخانجات تولید سیمان در شهرستان های شرقی فارس اضافه کرد : شرکت برق منطقه ای فارس هماهنگی لازم با مشترکین صنعتی را داشته و با هماهنگی صنایع پیک بار را مدیریت خواهد نمود .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس موضوع افت ولتاژ برق در شهرستان های شرقی فارس را هم مورد بررسی قرار داد و دستور داد تا کارشناسان و متخصصان شرکت این موضوع را پایش و بررسی نمایند.
مهندس حقیقی همچنین با بیان اینکه بستر سرمایه گذاری برای توسعه صنعتی در شهرستان های شرق فارس فراهم است گفت : در کمترین زمان ممکن درخواست های سرمایه گذاری و درخواست برای تامین برق رسیدگی و بررسی می شود و شرایط متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد. همچنین کلیه صنایعی که در حیطه اختیارات این شرکت درخواست اتصال به شبکه برق را دارند نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند .

وی با اشاره به اینکه مصرف سیمان با توجه به شرایط شتاب توسعه در جامعه ما امری مهم است، سرانه مصرف سیمان در جامعه ما با تداوم توسعه ساختمان در کشور نیز افزایش می یابد از این رو تامین برق کارخانجات سیمان در استان فارس یک اولویت است.

مهندس حقیقی با تاکید بر اینکه در سال جاری حداکثر اهتمام و تلاش در جهت برق رسانی مطمئن و اجتناب از خاموشی است ، افزود: هماهنگی‌ها جهت مدیریت بار در بخش صنعتی امسال با هماهنگی وزارت صمت و با رعایت برنامه‌های مدیریت بازار، از مدت‌ها پیش آغاز شده است. بر اساس مصوبه هیئت وزیران، پس از اتمام دوره اوج بار، هیچ محدودیتی در مصرف صنایع وجود نخواهد داشت و تأمین برق آنها بطور کامل در دستور کارایی شرکت می باشد و پاداش همکار نیز به صنایع همکار تعلق خواهد گرفت .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس همچنین با اشاره به مصرف برق کشاورزی در شهرستان های شرقی فارس در خصوص برنامه‌های همکاری با بخش کشاورزی نیز گفت: با برنامه‌های تعریف شده، کشاورزان می‌توانند در صورت همکاری با مجموعه برق، از تعرفه رایگان اعلامی بهره‌مند شوند.
فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز ، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از خدمات شرکت برق فارس بر لزوم هم افزایی و تعامل با صنایع و بخش کشاورزی برای تامین برق پایدار در تابستان پیش رو تاکید کرد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

شرق فارس