افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزا با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریال
افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزا با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛مجتبی دهقان پور جمعه ۲۰ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۳۶ طرح اشتغال زا و مابقی عمرانی است، گفت: طرح‌های اشتغال زا در زمینه‌های تولیدات گیاهی، دامی و صنایع تبدیلی و غذایی با اعتباری بیش از ۱۶۴۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود و اشتغال زایی ۱۴۰ نفری را به دنبال دارد.

او با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی شامل اجرای سامانه نوین آبیاری در قالب ۸۱ پروژه در سطح ۸۳۱ هکتار و احداث چهار کانال و شبکه آبیاری و زهکشی است، گفت: اعتبار اجرای این طرح ها ۳۹۲ میلیارد ریال است و ۲۹۳ خانوار از مزایای آنها بهره مند می‌شوند.

دهقان پور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، عنوان کرد: این هفته با شعار “کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی“،  از روز شنبه بیست و یکم خرداد آغاز می شود و در روز جمعه ۲۷ خردادماه همزمان با “روز جهاد کشاورزی” پایان می‌یابد.

او افزود: امروز بیستم خردادماه نیز با حضور در نماز جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه و تشکیل میزخدمت سازمان جهاد کشاورزی در محل نماز جمعه به استقبال این هفته خواهیم رفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس بیان کرد: برگزاری مجمع عمومی این سازمان و همایش تجلیل از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی، غبارروبی مزار شهدای جهاد کشاورزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

افتتاح ۴۱ پروژه