نحوه واگذاری کارخانه های فارس از دهه ۶۰ را پیگیری کنید
نحوه واگذاری کارخانه های فارس از دهه ۶۰ را پیگیری کنید

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد، خواستار پیگیری نحوه واگذاری کارخانه های فارس از دهه ۶۰ به بعد به برخی افراد شد.

به گزارش پگاه خبر؛عزیزی در نشستی که با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و جمعی از فعالان اقتصادی در سالن اجتماعات دیوان محاسبات فارس برگزار شد، گفت: از دهه شصت به بعد، کارخانه های بزرگی در فارس واگذار شد که نحوه واگذاری آنها حرف و حدیث بسیار داشته و در نهایت منجر به تعطیلی این کارخانه ها شد.

او به عنوان نمونه به کارخانه هایی چون لامپ سازی، کابل سازی، آزمایش و… اشاره کرد و گفت: از وزیر اقتصاد انتظار داریم این موضوع را با جدیت دنبال کرده و گزارش آن را ارایه کند که چرا کارخانه ها به کسانی واگذار شد که اهلیت این کار را نداشتند.

عزیزی همچنین به منابع بانکی خارج شده از استان فارس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اگر این منابع به کارخانه های بزرگ استان چون آی تی ام سی و … اختصاص یابد، موجب رونق دوباره خواهد شد اما ظاهراً منابع بانکی از این استان خارج شده و به جاهای دیگری می رود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اگر این اتفاق بیفتد و منابع بانکی به واحد‌های تولیدی بزرگ فارس که منشا تحولات بزرگی بوده اند، اختصاص یابد، دولت کار مهمی را انجام داده و می توان به آینده این واحدها امیدوار بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هدف از تشکیل این جلسه را دیدار بی پرده و رودروی فعالان بخش خصوصی با وزیر اقتصاد عنوان کرد و گفت: وزیر اقتصاد باید مشکلات تولید کنندگان را از زبان خود آنها بشنود و برای حل آنها برنامه داشته باشد.

لازم به ذکر است در این نشست برخی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاههای اجرایی، مدیران شرکت های دانش بنیان، صنعتگران و… نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نحوه واگذاری کارخانه