اعزام کاروان زیارتی حرم تا حرم معتمدین و یاوران محلات شهرداری منطقه ۲ شیراز
اعزام کاروان زیارتی حرم تا حرم معتمدین و یاوران محلات شهرداری منطقه ۲ شیراز

به گزارش پگاه خبر؛عضو ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ۲ شهرداری شیراز با بیان اینکه ۳۰ درصد از افرادی که عازم مشهد مقدس می‌شوند مشهد اولی هستند، گفت: این اقدام می‌تواند الگویی برای تمام مدیران شهری و استانی باشد تا با کمک و مشارکت‌های مردمی بتوانند سریع‌تر مشکلات را رفع نمایند. طی مراسمی معنوی […]

به گزارش پگاه خبر؛عضو ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ۲ شهرداری شیراز با بیان اینکه ۳۰ درصد از افرادی که عازم مشهد مقدس می‌شوند مشهد اولی هستند، گفت: این اقدام می‌تواند الگویی برای تمام مدیران شهری و استانی باشد تا با کمک و مشارکت‌های مردمی بتوانند سریع‌تر مشکلات را رفع نمایند.

طی مراسمی معنوی در شهرداری منطقه ۲ شیراز، گروهی از یاوران شورا و معتمدین ساکن در منطقه ۲، با اقدامی مردمی و خودجوش و بدون صرف هزینه‌ای از بیت‌المال عازم سفر به مشهد مقدس شدند.

این برنامه می‌تواند الگوی مدیران استانی شود

مهدی نصیری قرقانی عضو ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۲ شیراز با بیان اینکه این برنامه توسط خیرین محل و تنها با برنامه‌ریزی و هماهنگی شهرداری و با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز با هدف تقدیر و قدردانی از یاوران شورا و معتمدین تأثیرگذار محل و تعدادی از کارکنان فضای سبز شهرداری تدارک دیده‌شده است، اظهار کرد: حضور یاوران شورا، معتمدین و بزرگان محل در کنار فعالیت‌های شهرداری و کمک به مردم در جهت ایجاد رفاه و آسایش یکی از ویژگی‌های مهم منطقه ۲ است و از این ظرفیت و توان برای تسریع در حل مشکلات مردم استفاده‌شده و نتایج خوبی نیز حاصل‌شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از افرادی که عازم مشهد مقدس می‌شوند مشهد اولی هستند، گفت: این اقدام می‌تواند الگویی برای تمام مدیران شهری و استانی باشد تا با کمک و مشارکت‌های مردمی بتوانند سریع‌تر مشکلات را رفع کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه در هر اقدام و کاری که مردم حضور داشته باشند، بدون شک آن اقدام و برنامه به نحو احسنت انجام می‌گردد، اظهار کرد: همین‌گونه که در شهرداری منطقه دو موفق به اجرای چنین برنامه‌هایی شدیم، تلاش می‌کنیم تا این‌گونه برنامه‌ها را در تمام زمینه‌های دیگر بسط و گسترش دهیم.

محمدتقی تذروی رئیس کمیته یاوران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این سفر مقدس به‌پاس تلاش و قدردانی از زحمات این عزیزان است، گفت: ارتباط خوب و مؤثر این عزیزان با شهرداری منطقه موجب صمیمت مردم با شهرداری شده است و مردم شهرداری را از آن خود می‌دانند و با این نهاد همکاری ارزنده‌ای دارند.

وی افزود: به‌زودی زمینه برای سفر خواهران نیز به مشهد مقدس فراهم خواهد شد.

شهرداری نهادی اجتماعی است و به همه مردم تعلق دارد.

غلامرضا شهریاری شهردار منطقه ۲ شیراز با بیان اینکه یاوران شورا، معتمدین محلات منطقه و کارکنان فضای سبز زحمات فراوانی را برای عمران و آبادی منطقه متحمل شدند، اظهار کرد: هدف اول ما از اجرای این برنامه تقدیر از زحمات این عزیزان است و هدف دوم ما این است که بگوییم شهرداری نهادی اجتماعی است و به همه مردم تعلق دارد و بین شهرداری و مردم باید هماهنگی و انسجام وجود داشته باشد و مردم شهرداری را از آن خود بدانند و در رفع مشکلات این نهاد را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه مدیران شهری باید ارتباط خود را با مردم بیشتر و صمیمی‌تر نمایند، گفت: معتقدم کسانی که وقت خود را در جهت رفع نیازها و مشکلات مردم می‌گذرند و خود را وقف مردم می‌کنند شریف‌ترین و بهترین انسان‌ها هستند و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

شهردار منطقه ۲ شیراز با بیان اینکه شهرداری جایگاه مردم است و مردم‌داری باید سرلوحه کار قرار گیرد، افزود: مدیران اجرایی چنانچه در بعد مردم‌داری گام بردارند، موفق خواهند بود و بها دادن به معتمدین محلات، بها دادن به مردم است.

شهریاری با بیان اینکه باید تاریکی را کنار زد و به روشنایی چشم دوخت، گفت: انتقادپذیر باشیم و شهامت پذیرش انتقاد را داشته باشیم و از انتقادات تجربه کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در این سفر ۴۰ نفر زائر امام رضا حضور دارند، افزود: اعتقاددارم که این‌گونه برنامه‌ها باید در سطح وسیع‌تر و بهتری و با حضور گسترده مردم همراه باشد و درواقع این برنامه نشان داد که مردم با شهرداری همراه هستند و در اجرای طرح‌ها با شهرداری همکاری می‌کنند.

گفتنی است که در این مراسم حجت‌الاسلام شیر احمدی از معتمدین و امام جماعت حسینیه صاحب‌الزمان شهرک ده پیاله نیز ضمن تقدیر از کار نیکوی شهردار منطقه ۲ طی سخنانی به فضایل امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اعزام کاروان زیارتی