بسیج در کنار دولت و مردم برای رفع مشکلات آمادگی دارد
بسیج در کنار دولت و مردم برای رفع مشکلات آمادگی دارد

به گزارش پگاه خبر؛سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶در پاتوق تبیین سازمان بسیج رسانه فارس اظهار کرد: رسالت و مأموریت بسیج رسانه این است که بتواند در ابعاد مختلف در جامعه هم از جهت مطالبه گری و هم از نظر تبیین، نقش‌آفرین باشد. فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: نقش آفرینی در جهت مطالبه […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶در پاتوق تبیین سازمان بسیج رسانه فارس اظهار کرد: رسالت و مأموریت بسیج رسانه این است که بتواند در ابعاد مختلف در جامعه هم از جهت مطالبه گری و هم از نظر تبیین، نقش‌آفرین باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: نقش آفرینی در جهت مطالبه گری وتبیین و پاسخگویی مسئولان به مطالبه گران بررسی وپیگیری ومحقق شدن مطالبات در فضای کاملا آرام هنر واقعی بسیج‌رسانه است.

وی گفت:کار ابتکاری که اولین‌جلسه درخصوص مطالبات دامداران که امروز با ارائه گزارش رضایتمندی دامداران و سازمان جهاد کشاورزی را شاهد بودیم در جلسه گذشته سازمان جهاد کشاورزی نسبت به مسائل دامداران بیشتر آشنا و ایجاد فضای رودر رو باعث ایجاد صمیمیت جهت طرح مسائل بخش اعظم از مشکلات دامداران توسط دامداران مطرح‌ و مورد استقبال جهاد کشاورزی قرار گرفته شد.

بخشی از راهکار توسط مطالبه گران ارائه به سازمان وادارات انتقال و توصیه می شود تمام اقشار نسبت به ارتباط مستمر مسائل مربوطه را احصاء و باهمکاری مطالبه گران جلسات برگزار می شود و حل مشکلات به مرور زمان حل شود مزیت این نشست آشنایی با مسائل روزتوجه به مشکلات می باشد
کار بسیج رسانه توجه به مشکلات و اطلاع رسانی به تمام اقشار می باشد که موجب رسیدگی وقبل از تبدیل شدن به رفع معضلات جامعه اقدام شود .درخصوص بحث نظارت دستگاه مختلف در دولت هستند.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت:مسئولین نظارت سازمان جهاد کشاورزی  در موضوع مواد غذایی و پروتئینی سازمان صمت اقلام و کالاهای اساسی نظارت وپیگیری میکنند.

لازم به ذکراست بسیج رسانه جهت کمک به مسئولین آمادگی در زمینه مختلف را اعلام نموده خصوصا در اجرای طرح اقتصادی دولت که شاهد حضور نیروهای سپاه و بسیج در موضوع پخت نان از مرحله توزیع آردتا پخت نان و توزیع مرغ نیروها به صورت داوطلبانه در راستای رسیدگی به مشکلات مردم به سازمانها و ادارات کمک خواهند نمود‌.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بسیج در کنار دولت