جایزه شصتمین دوره از جشنواره بزرگ بنیاد البرز، در دستان دانشجوی علوم پزشکی شیراز
جایزه شصتمین دوره از جشنواره بزرگ بنیاد البرز، در دستان دانشجوی علوم پزشکی شیراز

تندیس شصتمین دوره از جایزه بزرگ بنیاد البرز در دستان دانشجوی نخبه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز قرار گرفت.

به گزارش پگاه خبر؛تندیس شصتمین دوره از جایزه بزرگ بنیاد علوی به «وحید غریبی» دانشجوی این دانشگاه رسید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت: «وحید غریبی» دانشجوی مقطع دکترای رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به دریافت جایزه البرز در شصتمین دوره از جایزه بنیاد البرز در سال ۱۴۰۱ شد.

دکتر «محمدحسین انباردار» ادامه داد: «وحید غریبی» به عنوان تنها برگزیده از این دانشگاه و نیز یکی از ۱۰ فرد برگزیده از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در میان نخبگان علمی، فرهنگی و پژوهشی کشور قرار گرفت.

او با تبریک به این دانشجوی برجسته علمی و پژوهشی دانشگاه، کسب این افتخار را نشان دیگری از جایگاه رفیع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان مراکز علمی و پژوهشی کشور دانست.

مدیرگروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: حضور این دانشجوی دانشکده بهداشت دانشگاه در میان برترین های کشور، باعث افتخار و سرفرازی این دانشکده است.

دکتر «مهدی جهانگیری» افزود: نگارش بیش از ۱۵ مقاله علمی-پژوهشی منتشر شده در مجلات معتبر بین المللی در مقطع دکتری، ثبت رسمی اختراع، ثبت و اجرای چندین طرح پژوهشی مصوب، تالیف چندین کتاب علمی و پژوهشی، انتخاب به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پژوهشگر برتر وزارت بهداشت در بخش دانشجویی، منتخب جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا و نیز جوان برگزیده استان، تنها بخشی از ویژگی ها و افتخارات این دانشجوی دانشگاه طی سال های اخیر بوده است.

شصتمین دوره از رویداد بزرگ فرهنگی، علمی و پژوهشی البرز، در بهار سال جاری و با فراخوان گسترده این بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/محمد رضا ایزدی

جایزه شصتمین دوره