اجرای ۱۱۰ برنامه فرهنگی هیئت ورزش همگانی فارس،در دهه کرامت
اجرای ۱۱۰ برنامه فرهنگی هیئت ورزش همگانی فارس،در دهه کرامت

به گزارش پگاه خبر؛محمدرضا جعفری، مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی فارس ،امروز یکشنبه ۱۵ خردادضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به برنامه ‌های هیئت ورزش های همگانی استان فارس به مناسبت این دهه مبارک در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه ها از ۱۱ تا ۲۱ خرداد در سومین حرم اهل […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدرضا جعفری، مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی فارس ،امروز یکشنبه ۱۵ خردادضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به برنامه ‌های هیئت ورزش های همگانی استان فارس به مناسبت این دهه مبارک در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه ها از ۱۱ تا ۲۱ خرداد در سومین حرم اهل بیت (ع) اجرا می شوند.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی فارس افزود: بر این اساس هیئت ورزش های همگانی فارس، ۱۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی را در دهه کرامت اجرا می کند.

وی اضافه کرد: روح انسان در کنار توجه به تندرستی متعالی می شود و این برنامه های فرهنگی و ورزشی  به مناسبت دهه کرامت با محوریت معرفی فعالیت های ورزشی و بدنی برای آحاد مردم ولایت مدار فارس برنامه ریزی شده اند.

جعفری با تاکید بر لزوم پرداختن هر چه بیشتر به شخصیت حضرت احمد ابن موسی (ع) در دهه کرامت بیان کرد: حضرت شاهچراغ (ع) در عمر با برکتشان، یک هزار برده را خریدند و در راه خداوند آزاد کردند و این اقدام نشانه پاسداشت کرامت انسانی و حقوق بشر است و هیئت ورزش همگانی فارس در کنار انجام فعالیت های ورزشی، توجه به سیره اهل بیت (ع)، قرائت خطبه های نهج البلاغه، احادیث اهل بیت (ع) و برگزاری جشن های مذهبی را در این ایام مورد توجه ویژه قرار داده است.
وی ادامه داد: ورزشکاران هیئت ورزش های همگانی فارس  در ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در تمام شهرستان های فارس حضور گسترده داشتند.

جعفری اعلام کرد: ورزشکاران این هیئت در فارس به مناسبت دهه کرامت به اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع بسته های معیشتی، نذر ورزشی، نذر خون، مسابقات عکاسی، نقاشی و دل نوشته و حضور در کنار خادم یاران رضوی می پردازند.

انتهای پیام/سمیه یگانه

اجرای ۱۱۰ برنامه