۱۵مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای در محور شیراز سپیدان
۱۵مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای در محور شیراز سپیدان

به گزارش پگاه خبر؛مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پانزده مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای در محور شیراز به سپیدان خبر داد. دکتر «محمدجواد مرادیان» گفت: طی تماس تلفنی در ساعت۲۰:۴۳ با سامانه اورژانس شیراز مبنی بر تصادف زنجیره ای در زیر گذر شهرک قصرقمشه، بلافاصله […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پانزده مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای در محور شیراز به سپیدان خبر داد.

دکتر «محمدجواد مرادیان» گفت: طی تماس تلفنی در ساعت۲۰:۴۳ با سامانه اورژانس شیراز مبنی بر تصادف زنجیره ای در زیر گذر شهرک قصرقمشه، بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین در این محور، فرمانده عملیات اورژانس ۱۱۵ شیراز با موتور به محل حادثه رسید و تا رسیدن آمبولانس اقدامات اولیه برای مصدومان را آغاز کرد.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه اظهار کرد: یکی از تکنسین های اورژانس شیراز وقتی ترافیک سنگین و فاصله زیاد با محل حادثه را مشاهده کرد، از آمبولانس پیاده شد و با کیف کمک های اولیه خود را به صحنه تصادف رساند.

دکتر مرادیان افزود: تصادف زنجیره ای در محور شیراز به سپیدان(زیر گذر شهرک قصرقمشه) پانزده مصدوم به همراه داشت که تمامی مصدومان به بیمارستان های نمازی و رجایی منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه از «اسماعیل قاسمی»، «سید حسین زارع»، «نوید کیانی» و سایر تکنسین های امدادی این حادثه و همکاران مرکز دیسپچ به پاس تلاش برای رسیدن به صحنه تصادف و نجات جان همنوعان قدردانی کرد.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی

۱۵مصدوم