اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش منصوب شدند
اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش منصوب شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی، اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش را منصوب کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت طی حکمی، دکتر «رضا ملک زاده»، دکتر […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی، اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش را منصوب کرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت طی حکمی، دکتر «رضا ملک زاده»، دکتر «کامران باقری لنکرانی»، دکتر «محمدهادی ایمانیه»، دکتر «سید علی ملک حسینی»، دکتر «سید ضیاء الدین تابعی» و دکتر «محمدرضا پنجه شاهین» را به عنوان اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به این اعضا آمده است:

در اجرای بند «ج» ماده ۱ قانون تشکیل هیات های امناء دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، به موجب این ابلاغ به عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دانشکده علوم پزشکی لارستان و گراش منصوب می شوید.

انتظار می رود در این جایگاه ارزشمند، زمینه ساز استقلال دانشگاه، همسو با سیاست ها و راهبردهای کلان این وزارت به ویژه در امور آموزشی و پژوهشی، بهداشت و درمان، اداری و مالی باشید. از خداوند متعال توفیق و بهروزی جنابعالی را برای دستیابی به اهداف حوزه های مختلف سلامت با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی خواستارم.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر «مهرزاد لطفی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارسال پیامی خطاب به این اعضا، ضمن آرزوی موفقیت در این عرصه برای اعضای برگزیده، هیات امنا را از ارکان مهم تصمیم گیری و سیاستگذاری دانشگاه ها دانست.

او در این پیام ابراز امیدواری کرده است اعضای هیات امنای دانشگاه در این جایگاه ارزشمند، استقلال داشته و در پیشبرد اهداف و تعالی دانشگاه با ارائه نظرات ارزشمند کارگشا باشند.