بازدید تولیدات دانش بنیان دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی
بازدید تولیدات دانش بنیان دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی

به گزارش پگاه خبر؛مشاور استاندار فارس در امور فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تولیدات دانش بنیان دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی بازدید کردند. معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: در برنامه بازدید از محصولات فناورانه دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی، ضمن معرفی […]

به گزارش پگاه خبر؛مشاور استاندار فارس در امور فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تولیدات دانش بنیان دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی بازدید کردند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: در برنامه بازدید از محصولات فناورانه دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی، ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت اجرای طرح های تولیدی در این دانشکده، در خصوص موانع تولید محصولات دانش بنیان و راهکارهای بهبود آن هم اندیشی شد.

دکتر «مهتاب معمارپور» با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای هیات علمی دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی، افزود: همچنین مصوب شد در راستای تحقق شعار سال و پیشرفت هرچه بهتر و تسهیل فرایند تحقیق، توسعه و تجاری سازی محصولات دانش بنیان، تقویت ارتباط ها و همکاری های میان این دانشکده با مرکز نوآوری دانشگاه شیراز و استانداری فارس، برنامه ریزی و پیگیری شود.

در این بازدید، دکتر «منصور کنعانی»، مشاور استاندار فارس در امور فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، دکتر «مهتاب معمارپور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «حسین پارسایی» مدیر توسعه فناوری سلامت، دکتر «محمد حسین مروت» رییس مرکز رشد بیوتکنولوژی دانشگاه و‌ جمعی از اعضای هیات علمی این دانشکده حضور داشتند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بازدید تولیدات