تسریع در رفع دغدغه شرکت های دانش بنیان برای رسیدن به خودکفایی
تسریع در رفع دغدغه شرکت های دانش بنیان برای رسیدن به خودکفایی

به گزارش پگاه خبر؛نشست ستاد دانشگاهی حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی صبح امروز، با حضور مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد. مشاورعالی رییس دانشگاه در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی […]

به گزارش پگاه خبر؛نشست ستاد دانشگاهی حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی صبح امروز، با حضور مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

مشاورعالی رییس دانشگاه در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدن به خودکفایی، بر سرعت بخشیدن در رفع دغدغه های شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

دکتر «محمود نجابت» همچنین در این نشست به رهنمودهای امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب مبنی بر قطع وابستگی و استقلال اقتصادی و تلاش به منظور رسیدن به خودکفایی اشاره کرد.

او با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان و نقش تولیدات داخلی بر اقتصاد، خودکفایی و پیشرفت کشور، افزود: وظیفه همه مسوولان، رفع دغدغه های شرکت های دانش بنیان برای رسیدن به تولیدات داخلی است.
مشاورعالی رییس دانشگاه همچنین به دست اندرکاران شرکت های دانش بنیان تاکید کرد: پیش از تولید محصول، مشکلات و نیازهای جامعه را ارزیابی و پس از پژوهش و بررسی، برای تولید آن اقدام کنند.

دکتر نجابت همچنین در این نشست با بررسی چالش های شرکت های دانش بنیان، بر پیگیری وضعیت صدور مجوزها و توسعه تولیدات حوزه سلامت تاکید کرد.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

همچنین در ادامه این نشست، چالش های سه شرکت دانش بنیان حوزه سلامت دانشگاه، راهکارهای افزایش تولید، صدور وضعیت مجوزها با حضور مسوولان این شرکت ها، توسط اعضای هیات علمی دانشگاه نیز بررسی شد.

نشست ستاد دانشگاهی حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی، صبح امروز پنجشنبه، دوازدهم خرداد ۱۴۰۱، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه، برگزار شد.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی

تسریع در رفع دغدغه