گازرسانی بختگان با تلاش شرکت گاز استان،جزءشهرستان های سبزشود
گازرسانی بختگان با تلاش شرکت گاز استان،جزءشهرستان های سبزشود

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه روز چهارشنبه در سفر رسمی خود به شهرستان بختگان پس از بازدید از پروژه ها و زیرساخت‌های این شهرستان بر لزوم توجه جدی نسبت به این شهرستان تازه تاسیس تاکید کرد. استاندار فارس «آب» را یکی از مشکلات مردم این شهرستان اعلام کرد و گفت: ضمن هماهنگی آبفای استان […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه روز چهارشنبه در سفر رسمی خود به شهرستان بختگان پس از بازدید از پروژه ها و زیرساخت‌های این شهرستان بر لزوم توجه جدی نسبت به این شهرستان تازه تاسیس تاکید کرد.
استاندار فارس «آب» را یکی از مشکلات مردم این شهرستان اعلام کرد و گفت: ضمن هماهنگی آبفای استان با بسیج سازندگی مشکل آب روستاها و شهر های شهرستان بختگان حل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در فارس پس از  افتتاح پروژه گازرسانی به روستای پیچکان، از  گازرسانی به تمامی شهرها، صنایع و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال سعی می شود با تلاش شرکت گاز استان، بختگان جزو شهرستان های سبز   باشد.
دکتر ایمانیه راه را یکی از زیرساخت های مهم پیشرفت برشمرد و اضافه کرد: با تلاش سازمان های راهسازی و راهداری و استفاده از ظرفیت صندوق مسئولیت اجتماعی معادن، بهبود  قابل توجهی در راه بختگان – نیریز صورت خواهد گرفت.

استاندار فارس تکمیل بیمارستان ۳۲ تخته شهرستان بختگان را مورد توجه قرار داد و گفت: با همت خیرین این بیمارستان  با احداث ۴ خوابگاه  اقامت پزشکان تکمیل می شود و تجهیز توسط دولت صورت می گیرد.
نماینده عالی دولت در فارس از اختصاص زمین و زیرساخت مناسب جهت استقرار ادارات در شهرستان بختگان خبر داد و اضافه کرد: از ظرفیت تعاونی های روستایی شهرستان در معادن سنگ پس از طرح موضوع در شورای معادن استان استفاده خواهد شد.
در پایان این سفر، کلنگ گازرسانی به ۱۴ روستای تنگ حنا و بسترم با حضور استاندار فارس بر زمین زده شد.

انتهای پیام/سمیه یگانه