تلاش مسئولان برای ساماندهی رودخانه چنارراهدار وشهرک دستغیب
تلاش مسئولان برای ساماندهی رودخانه چنارراهدار وشهرک دستغیب

به گزارش پگاه خبر؛پروژه کلان ساماندهی محور چناراهدار با پیگیری های متداوم ناظر شورای اسلامی شهر شیراز ، شهرداری منطقه پنج شیراز و با حضور استاندار فارس به مراحل نتیجه بخش نزدیک می شود. افسانه خواست خدایی،عضو شورا و ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه پنج شهرداری شیراز در بازدیدها و پیگیری های مکرر از […]

به گزارش پگاه خبر؛پروژه کلان ساماندهی محور چناراهدار با پیگیری های متداوم ناظر شورای اسلامی شهر شیراز ، شهرداری منطقه پنج شیراز و با حضور استاندار فارس به مراحل نتیجه بخش نزدیک می شود.

افسانه خواست خدایی،عضو شورا و ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه پنج شهرداری شیراز در بازدیدها و پیگیری های مکرر از این محور از مصوباتی برای حل مشکل رودخانه چنارراهدار خبر داد و اعلام کرد فرصت تعیین شده برای راه اندازی تصفیه خانه برای چهار کارخانه نشاسته سازی در حال اتمام است.

وی در این رابطه افزود: مشکل این محدوده سالهاست که درحال پیگیری است اما در سنوات گذشته اقدامی موثر صورت نگرفته است. رهاسازی فاضلاب خانگی و برخی کارخانه های تولیدی از بالادست و همچنین زباله ریزی در حریم و بستر رودخانه سبب شده که مردم شیراز این محل را بابوی نامطبوعش بشناسند.

خواست خدایی افزود مصوبه ای در هفت ماه گذشته با حضور مدیر کل دادگستری استان فارس و دادستان محترم حضور استاندار در این منطقه را نقطه عطفی برای ساماندهی وضعیت آزاردهنده چنارراهدار ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که مدیریت ارشد استان در هم افزایی دستگاه ها نقش ارزنده ای ایفا کند.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

تلاش مسئولان