شیراز به قطب هوشمند فناوری، اطلاعات و ارتباطات تبدیل می شود
شیراز به قطب هوشمند فناوری، اطلاعات و ارتباطات تبدیل می شود

به گزارش پگاه خبر؛مهدی نصیری رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورا ضمن بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند گفت: این نمایشگاه که می تواند یکی از بسترهای ارتباط بین شهرداری، ادارات و شرکت‌های فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات باشد و شروع فعالیت حرکت به سمت شهر هوشمند شدن باشد. نصیری با بیان اینکه: از […]

به گزارش پگاه خبر؛مهدی نصیری رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورا ضمن بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند گفت: این نمایشگاه که می تواند یکی از بسترهای ارتباط بین شهرداری، ادارات و شرکت‌های فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات باشد و شروع فعالیت حرکت به سمت شهر هوشمند شدن باشد.

نصیری با بیان اینکه: از جمله آورده‌های دیگر این نمایشگاه حضور شرکت‌های نوپا (استارتاپ‌ها) می باشد که فعالیتشان را درمعرض دید قرارمی‌دهند و آینده فناوری، اطلاعات و ارتباطات را درشیرازمی توانند تقویت کنند.
رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورا افزود: تقویت شرکت‌های خصوصی در زمینه فناوری، اطلاعات و ارتباطات در شیراز یک ضرورت برای پیشرفت شهر به سمت شهر هوشمند شدن خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا شهر شیراز به یک قطب هوشمند در راستای فناوری، اطلاعات و ارتباطات تبدیل شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شیراز به قطب