نقش مجموعه سلامت فارس در خدمت رسانی به بیماران منطقه جنوب کشور
نقش مجموعه سلامت فارس در خدمت رسانی به بیماران منطقه جنوب کشور

به گزارش پگاه خبر؛معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست هم اندیشی با استاندار فارس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر نقش مجموعه سلامت فارس در خدمت رسانی به بیماران منطقه جنوب کشور تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست هم اندیشی با استاندار فارس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر نقش مجموعه سلامت فارس در خدمت رسانی به بیماران منطقه جنوب کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه، با اشاره به تلاش های مجموعه سلامت فارس به ویژه در بحران کرونا، به نیابت از وزیر بهداشت از خدمات اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردانی کرد.

او اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفقیت های بسیاری در حوزه سلامت داشته است و پوشش درمانی حجم بالایی از بیماران منطقه جنوب کشور را بر عهده دارد.

دکتر رحیمی با اشاره به این نقش مجموعه سلامت فارس و آمار بالای مراجعه به مراکز ارائه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت راه اندازی دو بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی حضرت صدیقه طاهره(س) و یک مگاهاسپیتال هزار و ۲۰۰ تختخوابی در شیراز تاکید کرد و از حمایت وزارت بهداشت از این اقدام خبر داد.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت همچنین وجود مجمع خیرین تامین سلامت فارس را یک ظرفیت مناسب در حوزه سلامت استان برشمرد که به عنوان یک الگو در کشور شناخته می شود.

او با تبیین مهم ترین اولویت های مجموعه وزارت بهداشت و اقدامات در دست انجام، به بررسی چالش ها و نیازمندی های حوزه سلامت فارس در حیطه های مختلف پرداخت.

دکتر رحیمی تبدیل وضعیت ۶۷هزار نیروی ایثارگر در مجموعه وزارت بهداشت را از اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع طی ماه های اخیر برشمرد.

استاندار فارس نیز در این نشست با بیان توانمندی های استان فارس در حوزه سلامت، توسعه توریسم سلامت در فارس را از مهم ترین راهکارهای تقویت این مجموعه برشمرد.

دکتر «محمدهادی ایمانیه» با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از قطب های پزشکی کشور شناخته می شود، آمادگی مجموعه استانداری فارس را برای حمایت کامل و جلب همکاری سازمان ها و ادارات استان برای تقویت توریسم درمانی اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با بیان اقدامات و فعالیت های این دانشگاه طی ماه های اخیر، دستاوردهای مجموعه سلامت فارس را در حوزه های مختلف، معرفی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست هم اندیشی که در مجتمع ولایت برگزار شد، با ترسیم سیمای سلامت فارس در بخش های مختلف استان، مهم ترین نیازمندی ها و چالش های این مجموعه را به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، اعلام کرد.

دیگر اعضای هیات رئیسه دانشگاه نیز به بیان توانمندی ها و نیازهای دانشگاه در حوزه های مختلف پرداختند و پیرامون راهکارهای بهبود مسایل، تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نقش مجموعه سلامت