بخش MRI بیمارستان شهید رجایی به بهره برداری رسید
بخش MRI بیمارستان شهید رجایی به بهره برداری رسید

به گزارش پگاه خبر؛بخش MRI بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی شیراز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره برداری رسید. دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه برنامه سفر امروز خود به شیراز، […]

به گزارش پگاه خبر؛بخش MRI بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی شیراز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره برداری رسید.

دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه برنامه سفر امروز خود به شیراز، با حضور در بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی، بخش MRI این مرکز درمانی را افتتاح کرد.

در این برنامه که با همراهی دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان و مسوولان دانشگاه انجام شد، خدمات بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی شیراز در پذیرش بیماران تروما، توسعه یافت.

دستگاه MRI راه اندازی شده در بیمارستان شهید رجایی، ضمن امکان استفاده برای بیماران خردسال، در بیمارانی که نیاز به مراقبت های بالینی ویژه دارند، همچنین بیماران مشکوک به وجود ترکش و یا جسم فلزی خارجی در بدن، جانبازان، معلولان، بیماران دارای پروتز قابلیت اسفاده دارد.

این خدمت جدید با صرف ۱۵ میلیارد تومان اعتبار راه اندازی شده است.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت در این برنامه از بخش های احیا، اسکرین، فوریت های این مرکز درمانی نیز بازدید کرده و با بیماران و همراهان آنان پیرامون نحوه خدمت رسانی در این مرکز گفت و گو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین با پرستاران این بیمارستان دیدار و گفت و گو کرده و از تلاش ها و خدمات آنان در دوران کرونا قدردانی کرد.

بازدید از پروژه ساخت اورژانس بیمارستان شهید رجایی، از دیگر برنامه های حضور این مقام مسوول در وزارت بهداشت بود.

پروژه ساخت اورژانس بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی، در پنج طبقه، با چهار هزار و هفتصد مترمربع زیربنا، تاکنون ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی شیراز به عنوان بزرگترین مرکز پذیرش بیماران تروما در جنوب کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بخش MRI