دو سایت پسماندهای خاص در شمال و‌جنوب استان بهره برداری خواهد شد
دو سایت پسماندهای خاص در شمال و‌جنوب استان بهره برداری خواهد شد

به گزارش پگاه خبر؛محمود رضایی در جلسه کارگروه پسماند عنوان کرد :  با در نظر گرفتن تمام جنبه های ارزیابی آثار زیست محیطی ، راهکارهای اصولی برای دفع مناسب پسماند در نقاط مختلف استان معرفی می شود . وی اظهار کرد : در مورد شهرستان های کازرون و کوه چنار که سایت دفن زباله آنها […]

به گزارش پگاه خبر؛محمود رضایی در جلسه کارگروه پسماند عنوان کرد :  با در نظر گرفتن تمام جنبه های ارزیابی آثار زیست محیطی ، راهکارهای اصولی برای دفع مناسب پسماند در نقاط مختلف استان معرفی می شود .

وی اظهار کرد : در مورد شهرستان های کازرون و کوه چنار که سایت دفن زباله آنها دچار مشکل است ، دو سایت پسماند مجزا با رعایت الزامات زیست محیطی احداث خواهد شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت : تمام سایت های پسماند استان به زودی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و مشکل تمام شهرستان ها در این مورد و از حیث زیست محیطی و اجتماعی مرتفع خواهد شد .

رضایی عنوان کرد : با تدابیر اندیشیده شده ظرف دو سه ماه آینده در هیچ کدام از شهرستان های استان در خصوص موضوع پسماند ، دفن زباله های شهری و زباله های بیمارستانی و صنعتی مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دو سایت پسماندهای