سند آمایش سرزمین محور و مبنای همه تصمیمات استان باشد
سند آمایش سرزمین محور و مبنای همه تصمیمات استان باشد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر این مطلب که در بازنگری سند آمایش باید به پتانسیل هر شهرستان توجه شود، گفت: سند آمایش باید با بازنگری در توجه به پتانسیل ها باعث اجرای عدالت در منطقه و ناحیه و استان شود. […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر این مطلب که در بازنگری سند آمایش باید به پتانسیل هر شهرستان توجه شود، گفت: سند آمایش باید با بازنگری در توجه به پتانسیل ها باعث اجرای عدالت در منطقه و ناحیه و استان شود.
دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه پتانسیل های فرهنگی و ورزشی باید در سند آمایش مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد : پتانسیل های فرهنگی، ورزشی و قرآنی در ناحیه بندی شهرستان های استان در بازنگری سند آمایش توجه مدنظر باشد.
تقسیم استان به ۱۴ منطقه براساس تعداد نمایندگان در منطقه بندی سند آمایش سرزمین پیشنهاد دیگری بود که استاندار فارس به بیان آن پرداخت و گفت: براساس این منطقه بندی، نمایندگان می توانند در بازنگری سند، پتانسیل‌ها را مدنظر قرار دهند.
نماینده عالی دولت در استان فارس از در نظر گرفتن فرصت ۳ماهه برای بازنگری سند آمایش سرزمین استان فارس به عنوان پیشنهاد دیگر خبر داد و گفت: در این مدت نظرات نمایندگان، فرمانداران، ائمه جمعه شهرستان ها، مدیران استان و معاونان استانداری اخذ و در بازنگری موارد لحاظ شود.
پایبندی به اجرای سند آمایش سرزمین به عنوان سیاستی اصلی در تمام تصمیم گیری های استان فارس موضوع دیگری بود که دکتر ایمانیه به آن تاکید کرد و گفت: این سند باید مبنای تمام تصمیم گیری ها  قرار گرفته و محور اجرایی اقدامات باشد و در بازه زمانی  ۳ تا ۴ماهه اصلاح گردد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

سند آمایش