کارخانه‌های نشاسته‌سازی باید تصفیه‌خانه احداث کنند
کارخانه‌های نشاسته‌سازی باید تصفیه‌خانه احداث کنند

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در بازدید از شهرک صنعتی شیراز، نکاتی را یادآور شد و اظهار داشت: نکته اول بحث امنیت شهرک صنعتی شهید دستغیب است که با همکاری نیروی انتظامی بهتر خواهد شد. وی همچنین به ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرک اشاره کرد و گفت: این موضوع با مدیریت فرمانداری […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در بازدید از شهرک صنعتی شیراز، نکاتی را یادآور شد و اظهار داشت: نکته اول بحث امنیت شهرک صنعتی شهید دستغیب است که با همکاری نیروی انتظامی بهتر خواهد شد.
وی همچنین به ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرک اشاره کرد و گفت: این موضوع با مدیریت فرمانداری و همکاری شهرداری شیراز و صنعتگران و صاحبان نمایشگاه‌های مستقر در شهرداری مدیریت خواهد شد.
استاندار فارس توجه به فضای سبز شهرک را مهم دانست و افزود: این موضوع نیز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت و با همکاری صنعتگران وضع بهتری پیدا خواهد کرد.
دکتر ایمانیه همچنین به مشکل کارخانه‌های نشاسته‌‌سازی اطراف شهرک اشاره کرد و گفت: به آنها فرصتی داده شده تا تصفیه خانه ایجاد کنند، در غیر این صورت از طریق جریمه‌های محیط زیستی هزینه‌هایی برایشان ایجاد خواهد شد که بیش از احداث تصفیه‌خانه باشد تا بتوانیم از این طریق این مساله را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/سمیه یگانه

کارخانه‌های نشاسته‌سازی