همراهی رسانه ها و خبرنگاران نیاز برای حل مشکلات و کاهش آسیب ها
همراهی رسانه ها و خبرنگاران نیاز برای حل مشکلات و کاهش آسیب ها

به‌گزارش پگاه خبر؛اولین نشست قرارگاه فرهنگیِ جهادتبیینِ فریضتین امر به معروف و نهی از منکر توسط مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار شد. نشست قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین با سخنرانی سردارسرلشکر پاسدار ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه خاتم با حضور علما، اساتید دانشگاه، مسئولین و پیشکسوتان فرهنگی و رزمندگان دفاع […]

به‌گزارش پگاه خبر؛اولین نشست قرارگاه فرهنگیِ جهادتبیینِ فریضتین امر به معروف و نهی از منکر توسط مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار شد.

نشست قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین با سخنرانی سردارسرلشکر پاسدار ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه خاتم با حضور علما، اساتید دانشگاه، مسئولین و پیشکسوتان فرهنگی و رزمندگان دفاع مقدس و امنیت عمومی، مسئولین فرهنگی و اجتماعی واحدهای نظامی و انتظامی ، رئیس و معاونین مجمع رهروان استان در مجتمع فرهنگی آموزشی طلائیه فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار گردید.

سردارسرلشکرپاسدار ایزدی ضمن تجلیل از ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس بیان داشت ؛ امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است.

رئیس مجمع رهروان کشوردر ادامه گفت: ورود به مسائل به معنای حل کردن نیست زیرا نقش ما به عنوان احیاگر امر به معروف و نهی از منکر است .

فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیاء (ص) افزود: محدوده امر به معروف و نهی از منکر منحصر به قشر و صنف خاصی از مردم نیست و همه قشرها و اصناف واجد شرایط را در بر میگیرد.

معاون سابق راهبردی ستادکل نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: مشارکت مردم و مطالبه گریهای آنها میتواند موجب احیای امر به معروف و نهی از منکردر جامعه شود.

سردار سجادیان رئیس مجمع رهروان استان فارس در ابتدای نشست ضمن خوش آمدگویی به مدعوین بیان داشت: مجمع رهروان استان فارس با مشارکت و همکاری نخبگان در راستای تحقق اصل هشتم قانون اساسی و منویات امامین انقلاب، امر به معروف و نهی نسبت به اجزای حاکمیت با محوریت مطالباتِ دولت نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت ومردم نسبت به مردم در دستور کار دارد.

سجادیان گفت: از جمله برنامه های مجمع در سال ۱۴۰۱ شناسایی عوامل نارضایتی و رضایت مندی مردم از دستگاههای اجرایی و سازمانها و نهادهای انقلاب اسلامی است که ضمن بررسی نخبگانی، مطالبه گری و حمایت از سازمانها و نهادها را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

همراهی رسانه ها