مسجد درخدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر می تواند الگو باشد
مسجد درخدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر می تواند الگو باشد

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی، در بازدید از مسجد صاحب الزمان (عج) گفت: بسیاری از خاطرات فعالیت مسجدی در این فضا برای من تداعی شد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در مورد خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اشاراتی فرمودند، تاکید […]

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی، در بازدید از مسجد صاحب الزمان (عج) گفت: بسیاری از خاطرات فعالیت مسجدی در این فضا برای من تداعی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در مورد خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اشاراتی فرمودند، تاکید کرد: خاستگاه اصلی انقلاب، مسجد بود و راهی به جز بازگشت به مسجد نیست و بچه مسجدی ها در کنار هم به فعالیت می پردازند و پویا می شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه در مساجد روح قیام در راه خدا همواره رونق داشته است و این مورد را ما روز از شهدا به عاریت گرفتیم، اظهار کرد: گام به گام که کار پیش می رود مساجد خود را بیشتر نشان می دهند و امیدوارم محکم تر از قبل با فعالیت بیشتر به اهداف انقلاب و نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نزدیک شویم.

بر اساس این گزارش در ادامه، سید رسول موسوی نژادیان هم گفت: روحیه جهادی و انقلابی در مسجد شاهد بودیم و این مسجد در حوزه فعالیت های فرهنگی، جهادی و خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر می تواند الگو باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: یکی از بزرگترین مشکلات در بین کانون ها عدم تبادل تجربه است و کانون هایی هستند که در بخش هایی به عنوان الگو هستند و برخی کانون های دیگر در بخش های دیگر الگو هستند که می توان با این هم افزایی به نقاط مناسبی رسید و یک کانون در شهر قم با این رویه به آنجا رسید.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مسجد درخدمات رسانی