جذب ده میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در بخش کشاورزی لارستان
جذب ده میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در بخش کشاورزی لارستان

به گزارش پگاه خبر؛کارشناس اداره ترویج و آموزش کشاورزی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان گفت : این معاونت رتبه اول جذب تسهیلات مشاغل خانگی در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در سال ١۴٠٠ به خود اختصاص داده است. ساره میرزاوندی افزود : مبلغ ده میلیارد و ۴٣٠ میلیون ریال تسهیلات به ٢٩ نفر […]

به گزارش پگاه خبر؛کارشناس اداره ترویج و آموزش کشاورزی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان گفت : این معاونت رتبه اول جذب تسهیلات مشاغل خانگی در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در سال ١۴٠٠ به خود اختصاص داده است.

ساره میرزاوندی افزود : مبلغ ده میلیارد و ۴٣٠ میلیون ریال تسهیلات به ٢٩ نفر از افراد دارای مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی پرداخت شد.
به گفته وی این تسهیلات برای تعداد ١٠ طرح به صورت مستقل و از طریق معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

او بیان کرد : عمده تسهیلات جذب شده در زمینه پرورش گیاهان دارویی، پرورش قارچ، فراوری سبزیجات، پرورش گوسفند و بز، پرورش زنبورعسل، پرورش مرغ بومی و تولید انواع کیک و شیرینی سنتی بوده است.

میرزاوندی اظهار کرد : با توجه به اهمیت کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و توسعه مشاغل خانگی،بررسی فرصت های کسب و کار خانگی در بخش کشاورزی شهرستان در چهارچوب هایی که قانون برای تحقق کارآفرینی بر آن تأکید دارد، در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

جذب ده میلیارد