نیروهای مردمی مخلص و از جان گذشته رمزپیروزی بسیج است
نیروهای مردمی مخلص و از جان گذشته رمزپیروزی بسیج است

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، امروز سه شنبه ۳ خرداد در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج «آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع)» با تبریک سالگرد ازادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ۶۱ در تاریخ جمهوری اسلامی، نقطه عطفی است که با عملیات «بیت ‌المقدس»، به ۵۷۶ روز اشغال خرمشهر پایان داد. تولیت حرم […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، امروز سه شنبه ۳ خرداد در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج «آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع)» با تبریک سالگرد ازادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ۶۱ در تاریخ جمهوری اسلامی، نقطه عطفی است که با عملیات «بیت ‌المقدس»، به ۵۷۶ روز اشغال خرمشهر پایان داد.
تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: در آیه ۲۶ سوره مبارکه «فتح» بر رسیدن امدادهای غیبی خداوند که شامل حال مومنین و کسب پیروزی بزرگ تاکید شده است و فتح خرمشهر از این امدادهای غیبی در تاریخ معاصر کشور است و به فرموده امام خمینی (ره)، «خرمشهر را خدا آزاد کرد» که یک فتح الفتوح بود.

وی با ذکر داستان حضرت موسی (ع) و شکافتن رود نیل بیان کرد: در این ماجرا نیز به وضوح شاهد امداد الهی هستیم که دریا برای مومنین راه و برای فرعونیان، چاه می شود.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مردم قم در ۱۸ دی ۹۸ بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را ساختن جوان هایی عنوان کردند که مثل ستاره در آسمان تاریک عصر جدید می درخشند که باکری ها و حججی ها نمونه آنها هستند.

وی احیای بسیج را از ابتکارات امام راحل دانست و گفت: بسیج متعلق به عصر پیامبر (ص) بوده و پیروزی های صدر اسلام به همت بسیج یاران پیامبر(ص) بود و امام خمینی (ره) بسیج را احیا کردند و رمز پیروزی بسیج، نیروهای مردمی مخلص و از جان گذشته است که با تمام وجود، گوش به فرمان ولی امر خود هستند.

حجت الاسلام کلانتری تصریح کرد: برای فرمانده جدید پایگاه بسیج «آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع)» آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از معنویت و فضای ملکوتی این بارگاه منور این پایگاه در بین پایگاه های بسیج به یک الگوی موفق تبدیل شود.

خاطر نشان می شود در این مراسم «حکمت فرج اللهی» به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معارفه و از زحمات «خازن»، فرمانده پیشین این پایگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نیروهای مردمی