تحقق دولت اسلامی به کار گماردن نیروهای جوان است
تحقق دولت اسلامی به کار گماردن نیروهای جوان است

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی، سه شنبه ۳ خرداد در آئین معرفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون گفت: تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمانی معرفی یکی از یادگاران شهدای ایران اسلامی به عنوان سکاندار فرهنگ و هنر در شهرستان شهیدپرور کازرون را به فال نیک می گیریم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: […]

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی، سه شنبه ۳ خرداد در آئین معرفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون گفت: تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمانی معرفی یکی از یادگاران شهدای ایران اسلامی به عنوان سکاندار فرهنگ و هنر در شهرستان شهیدپرور کازرون را به فال نیک می گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم، مسیر تحقق دولت اسلامی را به کار گماردن نیروهای جوان حزب ‌اللهی دانست.

وی اضافه کرد: امروز یکی از این جوان ‌های شایسته دیار کازرون با پیشینه‌ روشن در تدین و ایمان در مهارت‌های هنری و فرهنگی کنار شماست تا با همکاری دیگر مسئولان فرهنگی شهر، فصلی جدید بالندگی فرهنگی شهرستان تمدن ساز کازرون را رقم بزند.
حجت ‌الاسلام «محمد صباحی»، نیز در این مراسم گفت: بروز اندیشه‌ های جدید موجب رشد و بالندگی می ‌شود و برای تحقق سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص در قله بودن استان فارس به داشتن مدیران قله‌ پیما نیاز داریم.

امام جمعه کازرون تاکید کرد: کار کردن در حوزه فرهنگ و هنر بسیار سخت است و ایجاد یک تحول کوچک در حوزه فرهنگ از ده ‌ها پروژ‌ه‌ عمرانی دشوارتر است و یادآوری افتخارات فرهنگی، هنری و ادبی شهرستان و معرفی مفاخر کازرون به نسل جدید از مهم ‌ترین کارهای فرهنگی است.

خاطر نشان می شود در این آئین از تلاش‌ های حجت ‌الاسلام «محمدجواد جلالی» تجلیل شد و «حسین فروزنده»، به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون معرفی شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تحقق دولت اسلامی