محور مسائل معرفتی و اعتقادی نیاز به تبیین دارد
محور مسائل معرفتی و اعتقادی نیاز به تبیین دارد

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در اولین جلسه شورای ستاد استانی جهاد تبیین گفت: موضوع جهاد تبیین وقتی به حجم فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی بین المللی و داخلی نگاه می کنید، متوجه عمق نگاه مقام معظم رهبری بر ضرورت این اثر مهم خواهید شد. او با اشاره به اینکه امروز ما در محور مسائل […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در اولین جلسه شورای ستاد استانی جهاد تبیین گفت: موضوع جهاد تبیین وقتی به حجم فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی بین المللی و داخلی نگاه می کنید، متوجه عمق نگاه مقام معظم رهبری بر ضرورت این اثر مهم خواهید شد.
او با اشاره به اینکه امروز ما در محور مسائل معرفتی و اعتقادی نیاز به تبیین داریم گفت: در این مورد نیاز به یک جهاد فراگیر و مستند هست.
استوار میمندی  گفت: همه دستگاه‌های مختلف، علما ،دانشگاه ها و متولیان امر باید در حوزه کاری خودشان برنامه‌ریزی کنند تا هر چه سریعتر این مقوله مهم در جامعه نهادینه شود.
سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مزکز فارس و دبیر ستاد استانی جهاد تبیین نیز گفت: کسانی که می خواهند در  زمینه جهاد تبیین گام بردارند باید در  این موضوع خالص بودن را اولویت کاری خود قرار دهند و طبق بیانات مقام معظم رهبری خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی سرلوحه کارشان باشد.

او گفت: قبل از انجام هر اقدامی ما باید آسیب شناسی داشته باشیم درست مانند مجموعه اقداماتی که در بیانیه گام دوم سال گذشته انجام شد و این نشانگر این است که در واقع نیم قرن دوم انقلاب پذیرفته نیست که اشتباهاتی انجام شود پس قبل از هر اقدام و یا اشتباهی باید آسیب شناسی موضوع را انجام دهیم.

سهرابی گفت: دشمنان در حوزه دین و جامعه ما را تهدید می‌کنند و برای آن برنامه ریزی کردند و مناسب با آن پول خرج می‌کنند و برای اینکه سبک زندگی ایرانی و اسلامی را خدشه دار کنند، یک شبکه‌ ۲۴ ساعته را راه اندازی کرده اند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

محور مسائل معرفتی