برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شیراز
برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شیراز

به گزارش پگاه خبر؛صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان فارس امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد. در این صبحگاه نیرو‌های نظامی و انتظامی شیراز (ارتش، سپاه، ناجا و بسیج) و تمامی مقامات کشوری و لشکری شیراز در پادگان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز (مرکز پیاده) ضمن ادای احترام به […]

به گزارش پگاه خبر؛صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان فارس امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

در این صبحگاه نیرو‌های نظامی و انتظامی شیراز (ارتش، سپاه، ناجا و بسیج) و تمامی مقامات کشوری و لشکری شیراز در پادگان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز (مرکز پیاده) ضمن ادای احترام به پرچم سه رنگ و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، یاد رزمندگان اسلام و جانفشانی آنان در فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

محمدهادی ایمانیه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرماندهان و بزرگان دهه ۳۰ و ۴۰ بودند که فرماندهی جنگ را با رهبری امام راحل به عهده گرفتند و به خوبی اداره کردند.

او گفت: فتح خرمشهر، فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است و عامل پیروزی این فتح چیست؟ تک تک کلمات و جملات معنای عمیق دارند و امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

استاندار فارس به صمیمیت و تعامل نیرو‌های مسلح اشاره و گفت: ارتش، سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس و با کمترین امکانات و تجهیزات مظلومانه جنگیدند و این پیروزی‌های معجزه آسا و هر چه داریم از عنایت خدای متعال و امام زمان (عج) بوده است.
او به توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه انقلاب اشاره و گفت: امروز در جبهه فرهنگی، صدای رسای کودکانی که “سرود سلام فرمانده” را هم‌خوانی کردند به گوش جهانیان رسیده و این سرود خطاب به امام عصر (عج) است که لرزه به تن ستمگران انداخته و شرق و غرب دست به دست هم دادند تا انقلاب پرشکوه را بر هم بزنند.
امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رمز موفقیت رزمندگان ما در عملیات؛ ولایت محوری و تاسی از فرهنگ ایثار، شهادت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

او گفت: خدا را شاکریم که امروز در مرکز آموزشی علوم و فنون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان همرزمان و فرماندهان گرانقدر بودیم و با آرمان‌های شهداء، رسم همدلی، اتحاد، ایثار، از خود گذشتگی و ولایت مداری تجدید پیمان کردیم و گرامیداشت سوم خردادماه؛ یادآور روز‌های شیرین فتح خرمشهر قهرمان است.
اجرای سرود همگانی سلام فرمانده توسط دانش آموزان دبستان معارف ۶ خرداد و تقدیر از ۴ نفر از خانواده معظم شهداء پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برگزاری مراسم صبحگاه