مهر گردشگری بر پیشانی رونق اقتصادی استان
مهر گردشگری بر پیشانی رونق اقتصادی استان

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری گفت: در راستای پیگیری های سفر شهرستان بوانات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مجوز نهایی مرتع داری اخذ شد. فرخ زاده در خصوص شرایط و زمینه های بررسی طرح مرتع داری که تلاشی ستودنی در راستای توسعه پهنه های […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری گفت: در راستای پیگیری های سفر شهرستان بوانات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مجوز نهایی مرتع داری اخذ شد.

فرخ زاده در خصوص شرایط و زمینه های بررسی طرح مرتع داری که تلاشی ستودنی در راستای توسعه پهنه های گردشگری استان است، تبیین کرد: برآورد پتانسیل و ظرفیت تولید مراتع، تعداد دام موجود در مراتع، تعیین ظرفیت مجاز استفاده از مراتع در قالب تهیه طرحهای مرتعداری در دستور کار قرار می گیرد.

فرخ زاده با بیان اینکه اردوگاه گردشگری غزل خاتون بوانات به دلیل مجاورت با تفرجگاه محمد حنفیه و به منظور ارایه خدمات کیفی در حوزه گردشگری متقاضی تسهیلات می باشد، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی ها و مکاتبات لازم شرایط اخذ تسهیلات برای مجموعه گردشگری فراهم شده و در آینده ای نزدیک به ایشان پرداخت خواهد شد.

گفتنی است اردوگاه گردشگری غزال خاتون از لحاظ موقعیت جغرافیایی در بوانات و در جاده سوریان، در نزدیکی تفرجگاه محمد حنفیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مهر گردشگری