تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری در ورزش باستانی ایران اسلامی دیده شده است
تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری در ورزش باستانی ایران اسلامی دیده شده است

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی،شهردار شیراز گفت: ورزش باستانی ایران اسلامی، ورزشی غنی است که تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری را در آن دیده‌اند. سید احسان اصنافی در اختتامیه چهارمین نشست سالانه هیئت رئیسه شورای هنرهای رزمی ثبت شده در یونسکو و رویدادهای ملی که در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، با […]

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی،شهردار شیراز گفت: ورزش باستانی ایران اسلامی، ورزشی غنی است که تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری را در آن دیده‌اند.

سید احسان اصنافی در اختتامیه چهارمین نشست سالانه هیئت رئیسه شورای هنرهای رزمی ثبت شده در یونسکو و رویدادهای ملی که در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، با خیر مقدم به ورزشکاران و مسوولانی که از ایران و کشورهای دارای این سبک از ترکیه، آذربایجان، قزاقستان، سنگاپور، کره جنوبی، اندونزی، عراق و ایران حاضر بودند، اظهار کرد: از برگزارکنندگان این آیین که حسن نظر خود را در این فصل از شیراز، بهشت ایران زمین نشان دادند، قدردانی می‌کنیم و آرزوی اقامت به یادماندنی برای مهمانان داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این مراسم با همکاری مجمع مدیریت شهری شیراز (شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز)، هیات ورزش‌های باستانی شهر شیراز و هیات ورزش‌های باستانی ایران برگزار شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: ورزش باستانی ایران اسلامی، ورزشی غنی است که تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری را در آن دیده‌ شده است.

اصنافی گفت: خود این ورزش در بقیه کشورها هم رواج پیدا کرده؛ چنانچه از کشور های دیگر هم حضور بهم رساندند و یک رخداد ورزشی در این فصل زیبای اردیبهشت شیراز رقم خورده است.

وی بیان کرد: این چنین رویدادهایی تاثیر خود را هم بر ترویج فرهنگی، هم جوانمردی و غیرت می‌گذارد و با ترویج در بین سایر کشورها بیانگر فرهنگ غنی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ناصر اشرف

تمام ابعاد اخلاقی