به گزارش پگاه خبر؛معاون فناوري و نوآوري وزارت علوم تحقیقات و فناوري، در سفر دو روزه ی خود به شیراز، از آزمایشگاه تخصصي «شیمي و مواد» و «انرژی» در پردیس فناوري و نوآوري دانشگاه شیراز بھره برداری کرد. دكتر علي خیرالدین، در حاشیه ی اجلاس رؤسای پارک ھای علم و فناوری سراسر کشور که به […]
به گزارش پگاه خبر؛معاون فناوري و نوآوري وزارت علوم تحقیقات و فناوري، در سفر دو روزه ی خود به شیراز، از آزمایشگاه تخصصي «شیمي و مواد» و «انرژی» در پردیس فناوري و نوآوري دانشگاه شیراز
بھره برداری کرد.
دكتر علي خیرالدین، در حاشیه ی اجلاس رؤسای پارک ھای علم و فناوری سراسر کشور که به میزبانی پارک و علم و فناوری فارس در روزھای ٢٨و٢٩ اردیبھشت ماه برگزار شد، ضمن بازدید از طرح ھای نوآورانه شرکت ھای دانش بنیان در پردیس فناوري و نوآوري دانشگاه شیراز،
از آزمایشگاه ھای تخصصي «شیمي و مواد» و «انرژی » بھره برداری کرد.
به گفته ی دکتر امین رضا ذوالقدر، رئیس پارک علم و فناوری فارس، این آزمایشگاه ھا باھدف دسترسی و استفاده ی ھرچه بیش تر و آسان تر شرکت ھای فناور مستقر در در پردیس فناوري و نوآوري دانشگاه شیراز راه اندازی شده است.
وی افرود: این آزمایشگاه ھا در مساحتی حدود ١۵٠متر، با تجھیزات و دستگاه ھای مختلف، در دو حوزه ی تخصصی «شیمي و مواد» و «انرژی ھای نوظھور» برای استفاده ی شرکت ھای دانش بنیان آماده سازی شده است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی


