مسابقات تیراندازی کشوری در شیراز با همکاری ارتش برگزار شد
مسابقات تیراندازی کشوری در شیراز با همکاری ارتش برگزار شد

به گزارش پگاه خبر؛مسابقات بزرگ تیراندازی کشوری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به میزبانی هیئت تیراندازی فارس و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دو روز در دو کلاس ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر برگزار و در پایان نفرات برنده مورد تقدیر قرار گرفتند. این مسابقات که در دو کلاس ۴۰۰ متر با […]

به گزارش پگاه خبر؛مسابقات بزرگ تیراندازی کشوری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به میزبانی هیئت تیراندازی فارس و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دو روز در دو کلاس ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر برگزار و در پایان نفرات برنده مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مسابقات که در دو کلاس ۴۰۰ متر با دوربین و ۲۰۰ متر و با حضور بی سابقه بیش از ۱۷۰ وزشکار دارای سلاحهای مجوزدار از سراسر کشور برگزار شد که به گفته حاضرین از استاندارد و سطح بالایی برخوردار بود برای اولین بار در استان فارس برگزار میگردید و جوایز نقدی به ارزش مجموع یک میلیارد ریال و همچنین جوایز غیر نقدی به برگزیدگان هر ماده اهدا گردید. برای آماده سازی و ایجاد میدان تیر مناسب برای برگزاری کلاس ۴۰۰ متر با تلاش قریب به یک ماه یگانهای مختلف ارتش در میدان تیر اکبر آباد شیراز خط آتش ۴۰۰ متر احداث و آماده برگزاری این مسابقه گردید.

مسابقات تیراندازی
مسعود مهدی زاده سرپرست هیئت تیراندازی فارس با اشاره به آمار بالای سلاح مجوزدار موجود در استان فارس که بیانگر علاقه و پتانسیل موجود در استان در این رشته ورزشی است عنوان داشت که این اولین قدم در دوره مدیریت جدید هیئت تیراندازی برای اعتلای این رشته است و ابراز امیدواری کرد با به کارگیری همه دلسوزان و کمک مسئولین استان برای بازپس گیری جایگاه تیراندازی فارس در سطح اول کشور در همه ماده های این رشته ورزشی تلاش کند.وی ضمن تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود برای برگزاری این مسابقات که در سطح استان بی نظیر و در سطح کشور تقریبا کم نظیر است ، همکاری قابل ستایش و تلاش شبانه روزی یگانهای مختلف ارتش تحت فرمان امیر سرتیپ رضایی و اعضای کمیته های مختلف هیئت تیراندازی فارس باعث رقم خوردن اتفاقی مهم در بخش همگانی این رشته مورد تاکید گردید.

مسابقات تیراندازی

شایان ذکر است حضور امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس که خود از قهرمانان این رشته ورزشی می باشد در روز برگزاری این مسابقات در بین تیراندازان باعث ایجاد شور و هیجان گردید و تیراندازان ضمن تشکر از حمایتهای ایشان خواستار تداوم این گونه همکاری و حمایت از سوی ارتش در آینده شدند.

مراسم اختتامیه کلاس ۴۰۰ متر با حضور امیرسرتیپ دوم رضایی برگزار شد که ایشان طی سخنانی از لزوم توجه به ورزش تیراندازی سخنانی بیان داشتند و در جهت همکاری و حمایت از این رشته در آینده قول مساعد دادند.

در کلاس ۴۰۰ متر که بصورت فینال برگزار گردید:
علی حلاوی از تیم اراک مقام اول
مهدی مددی از اراک مقام دوم
سید حسن دهقان منشادی از یزد مقام سوم
فریده مرادی میرشکاری ازهرمزگان مقام چهارم
بهنام ملائی ازاهوازمقام پنجم
را بدست آوردند.که به برندگان جوایز نقدی و حکم قهرمانی اهدا شد. همچنین از نفرات پنجم تا دهم با اهدای جوایز غیر نقدی تجلیل شد.

در رده بندی تیمی نیز در کلاس ۴۰۰ متر تیم قم مقام اول، تیم اراک مقام دوم و تیم هرمزگان به مقام سوم دست یافتند.
در کلاس ۲۰۰ نیز :
محسن رفعتی از زرین دشت مقام اول
حسن صیاد ازقم مقام دوم
سید مصطفی موسوی کفراج از قم مقام سوم
فرشید سعادتمند ازقم مقام چهارم
مهدی اکرمی از بنارویه لارستان مقام پنجم را بدست آورد ند که به برندگان جوایز نقدی و حکم قهرمانی اهدا شد همچنین از نفرات پنجم تا دهم با اهدای جوایز غیرنقدی تجلیل شد.
در رده بندی تیمی ماده ۲۰۰ متر:
تیم شهید مدافع حرم هاشمی نژاد قم مقام اول
تیم پارسه ( جنوب فارس ) مقام دوم
تیم الف فداغ مقام سوم را کسب کردند.

همچنین چهار تیرانداز بانوی شرکت کننده در این رقابتها و محمد رستمی نوجوان تیرانداز مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

مسابقات تیراندازی