پیروزی در جنگ اقتصادی با همدلی مردم و مسوولان به دست می آید
پیروزی در جنگ اقتصادی با همدلی مردم و مسوولان به دست می آید

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت: این جنگ اقتصادی که دشمنان به راه انداخته اند جنگ بسیار سنگینی است و باید برای پیروزی در آن همه پای کار باشیم. او، نامگذاری سال‌های متوالی […]

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت: این جنگ اقتصادی که دشمنان به راه انداخته اند جنگ بسیار سنگینی است و باید برای پیروزی در آن همه پای کار باشیم.

او، نامگذاری سال‌های متوالی با عناوین اقتصادی از طرف رهبر معظم انقلاب را بیانگر حساسیت این موضوع دانست و گفت: توجه به مسایل اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد و بدون شک با همت و همدلی مردم و مسوولان راه سخت اقتصادی هموار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز همچنین به طرح مردمی کردن یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم به خوبی این موضوع را درک کرده اند و حاضرند همراهی کنند، اما مدیران هم باید با جدیت و کار جهادی این طرح را به خوبی اجرا کنند.

آیت الله دژکام عرصه‌ی فرهنگی را هم یکی از موضوعات بسیار مهم کشور دانست و گفت: دشمن تلاش می‌کند در این عرصه‌ی نیز با ایجاد برخی مشکلات فرهنگی، معضلاتی را برای جامعه‌ی به وجود آورد، اما در این عرصه هم ناکام بوده است.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز به حماسه فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: در آن زمان دشمنان در ظاهر نشان داده بودند که پیروزی بزرگی به دست آورده اند، اما رزمندگان ما سربلندانه بر دشمن بعثی که همه ابرقدرت‌ها پشت آن بودند پیروز شدند و امروز نسل جوان برای حفظ انقلاب که با فداکاری شهیدان و ایثارگران به دست آمده رسالت سنگین برافراشتن پرچم عزتمندی اسلام و انقلاب را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پیروزی در جنگ