امضای میثاق‌نامه حمایت از  سرمایه‌گذاران توسط مدیران ملی، استانی
امضای میثاق‌نامه حمایت از  سرمایه‌گذاران توسط مدیران ملی، استانی

به گزارش پگاه خبر؛میثاق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاران در نخستین همایش ملی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)، رونمایی و توسط مدیران ملی، استانی و شهری امضا و توشیح شد. میثاق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاران در نخستین همایش ملی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)، رونمایی و توسط مدیران ملی، استانی و شهری امضا و […]

به گزارش پگاه خبر؛میثاق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاران در نخستین همایش ملی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)، رونمایی و توسط مدیران ملی، استانی و شهری امضا و توشیح شد.

میثاق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاران در نخستین همایش ملی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)، رونمایی و توسط مدیران ملی، استانی و شهری امضا و توشیح شد.

متن این میثاق‌نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما مصمم هستیم با ایجاد همدلی و هماهنگی میان مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، قضایی، انتظامی، امنیتی و …، تمام تلاش خود را برای توسعه استان، در موارد ذیل به‌کار گیریم:

۱. ایجاد «پنجره واحد سرمایه‌گذاری» در راستای آسان‌سازی چرخه اخذ مجوزهای موردنیاز برای طرح‌های اقتصادی، به منظور تسریع در پاسخگویی به درخواست متقاضیان سرمایه‌گذاری و اصلاح روندهای اجرایی، حذف استعلام‌های مکرر و شفاف‌سازی فرآیندهای کسب و کار، رفع موانعی که روند سرمایه‌گذاری را مختل می‌کنند یا به تعویق می‌اندازند، و تسریع در عقد قراردادهای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن.

۲. استقرار نظام تشویق و تنبیه و ارزیابی عملکرد مدیران استان فارس به منظور جذب سرمایه‌گذار و تحقق سرمایه‌گذاری.

۳. تکریم، همراهی و حمایت قاطع از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن زمینه‌های ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری سالم.

۴. تسهیل و تسریع در رسیدگی به مراحل قانونی قضایی در فرایند و پرونده‌های مربوطه جهت تأمین حقوق قانونی سرمایه‌گذاران.

۵. تهیه بسته‌های جذاب سرمایه‌گذاری.

۶. همکاری بانک‌ها و مؤسسات مالی در اختصاص اعتبارات و تسهیلات به پروژه‌های سرمایه‌گذاری.

۷. ایجاد بستر فرهنگی مناسب در جامعه به منظور حمایت مطمئن از سرمایه‌گذاران.

۸. استفاده از نقش بی‌بدیل نمایندگان مردم شریف استان فارس در مجلس شورای اسلامی به عنوان مراجع صالحه قانون‌گذاری در راستای تأمین امنیت مالی و روانی سرمایه‌گذاران.

۹. ایجاد بستر مناسب سرمایه‌گذاری به‌گونه‌ای که همه سرمایه‌گذاران دارای مجوز بتوانند از تمامی امتیازها و حمایت‌های استانی به صورت شفاف بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ناصر اشرف

امضای میثاق‌نامه