توسعه سرمایه‌گذاری و معرفی و برندسازی شهر شیراز حائز اهمیت است
توسعه سرمایه‌گذاری و معرفی و برندسازی شهر شیراز حائز اهمیت است

به گزارش پگاه خبر؛در چهل و سومین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز مدیران شهرداری به ارائه شیوه برگزاری برگزاری همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ پرداختند. از دیگر دستورکارهای این جلسه کمیسیون بررسی مصوبه پیشین شورا در خصوص باشگاه مودیان […]

به گزارش پگاه خبر؛در چهل و سومین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز مدیران شهرداری به ارائه شیوه برگزاری برگزاری همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ پرداختند.

از دیگر دستورکارهای این جلسه کمیسیون بررسی مصوبه پیشین شورا در خصوص باشگاه مودیان دائم و خوش حساب شهرداری و بررسی ظرفیت‌های شرکت مهندسین مشاور جهان نمای شهر راز بود.

دکتر محمد حسن اسدی، ریاست کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری ضمن تاکید بر اجرای هرچه قوی‌تر همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) در پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، برگزاری این گونه رویدادها در توسعه سرمایه‌گذاری و معرفی و برندسازی شهر شیراز را حائز اهمیت خواند و از برگزاری این رویداد به صورت شش ماه یکبار در شهرداری شیراز خبر داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

توسعه سرمایه‌گذاری