ازدیاد غذافروشی‌ها به شرایط اقتصادی مرتبط است
ازدیاد غذافروشی‌ها به شرایط اقتصادی مرتبط است

به گزارش پگاه خبر؛احسان اصنافی، شهردار شیراز در توضیح لایحه دو فوریتی نسبت به تهاتر املاک با مصالح ساختمانی در صحن علنی شورا اظهارداشت: برای پروژه‌هایی عمرانی مثل مدافعان سلامت، قطار شهری و بزرگراه سردار سلیمانی نیاز به مصالح است و هزینه زیادی صرف این مسئله می‌شود که برآورد حاصله هزار میلیارد تومان تامین مصالح  […]

به گزارش پگاه خبر؛احسان اصنافی، شهردار شیراز در توضیح لایحه دو فوریتی نسبت به تهاتر املاک با مصالح ساختمانی در صحن علنی شورا اظهارداشت: برای پروژه‌هایی عمرانی مثل مدافعان سلامت، قطار شهری و بزرگراه سردار سلیمانی نیاز به مصالح است و هزینه زیادی صرف این مسئله می‌شود که برآورد حاصله هزار میلیارد تومان تامین مصالح  است.

وی با بیان اینکه در این راستا تهاتر با املاک پیشنهاد می‌شود، گفت: این مسئله برای توافق شورا است و بعد از آن برای اجرا جزئیات نیز مطرح می‌شود.

شهردار شیراز همچنین درباره دستور کار مربوط به احیای پارک آزادی افزود: آبنمای پارک ازادی بحث مالی داشته و سرمایه‌گذاری بلاتکلیف بود که فرصت یک ماهه گرفته که باید پکیج کامل شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورای شهر درباره خیابان غذا در مجاورت پارک آزادی و تعیین تکلیف آن گفت: خیابان غذا نیز مشکلاتی پیمانکار داشته که در حال بررسی هستیم تا مشکل حل شود و خیابان غذا به بهره‌برداری برسد.

شهردار شیراز درباره حجم زیاد اغذیه‌فروشی‌ها در برخی از خیابان‌های شهر که از کنترل خارج شده است، عنوان کرد: حجم مانورها و حرکاتی که مجموعه خدمات شهری انجام داده ۱۰ برابر شده است و همه شبه عملیات انجام می‌دهند اما به قدری زیاد است که از حد توان شهرداری خارج است.

اصنافی ازدیاد غذافروشی‌ها را به شرایط اقتصادی مرتبط دانست چراکه راحت‌ترین راه منبع درآمد است و از پیگیری برای ساماندهی آنها و بهره‌برداری خیابان غذا خبر داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ازدیاد غذافروشی‌ها