وظیفه مدیران میانی کشور دقت برای اجرای هر چه بهتر مردمی کردن یارانه
وظیفه مدیران میانی کشور دقت برای اجرای هر چه بهتر مردمی کردن یارانه

به گزارش پگاه خبر؛نماینده، ولی فقیه در فارس، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: از نظر تعالیم دین مبین اسلام هدف از آفرینش انسان، رسیدن به قله‌های معنویت است و در این مسیر باید تلاش کرد در حد لازم رفاه و معیشت افراد جامعه تامین شود چرا که بدون آن دستیابی به مراتب معنوی […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده، ولی فقیه در فارس، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: از نظر تعالیم دین مبین اسلام هدف از آفرینش انسان، رسیدن به قله‌های معنویت است و در این مسیر باید تلاش کرد در حد لازم رفاه و معیشت افراد جامعه تامین شود چرا که بدون آن دستیابی به مراتب معنوی نیز ناممکن خواهد شد.

آیت الله دژکام ادامه داد: داشتن جامعه متعالی بدون مراقبه ممکن نیست و مراقبه فردی و اجتماعی است که می‌تواند بروز خطا و ناهنجاری را در جامعه به حداقل رساند.

امام جمعه شیراز افزود: مردم هم باید مراقب رفتار‌های خود و همنوعانشان باشند و هم ضرورت دارد، بر رفتار دولتمردان نظارت داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در فارس افزود: مدیران جامعه باید عادلانه رفتار کنند و مطالبه مردم از آنان نیز رفتار‌های مبتنی بر عدالت باشد و اگر اقدامی برای برقراری عدالت شود وظیفه ماست که از آن حمایت کنیم.
آیت الله دژکام، اجرای طرح مردمی کردن یارانه را، طرحی برای اجرای عدالت در جامعه اعلام و خاطرنشان کرد: در عرصه جنگ اقتصادی باید با مدیریت درست پیش برویم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
خطیب جمعه شیراز، وظیفه مدیران میانی کشور را دقت و تلاش بیشتر برای اجرای هر چه بهتر طرح مردمی کردن یارانه دانست و تاکید کرد: رئیس جمهور در نخستین سال آغاز ریاست جمهوری خود، تلاش کرده برای مصلحت کشور و اصلاح اقتصاد، این طرح را که سبب می‌شود یارانه به نسبت عادلانه‌تر میان مردم توزیع شود اجرا کند و باید در این مسیر دولت را یاری کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

وظیفه مدیران میانی