اخذ تصمیمات ممتاز در رفع موانع واستفاده از ظرفیت گردشگری
اخذ تصمیمات ممتاز در رفع موانع واستفاده از ظرفیت گردشگری

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در مراسم تجلی همدلی لارستان بزرگ که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی، مسئولین شهرستان، روحانیت گرانقدر شیعه و اهل سنت، مسئولین و حضور پر شور مردم فرهیخته شهرستان برگزار شد، با یادآوری اینکه خطه لارستان از لحاظ […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در مراسم تجلی همدلی لارستان بزرگ که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی، مسئولین شهرستان، روحانیت گرانقدر شیعه و اهل سنت، مسئولین و حضور پر شور مردم فرهیخته شهرستان برگزار شد، با یادآوری اینکه خطه لارستان از لحاظ سرزمینی و مردمانش در بسیاری از جهات مدال افتخاری برای استان فارس تلقی شده و دست توانایی در حفظ و صیانت از میراث معنوی و فرهنگی کشور داشته و دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بر لزوم توجه ویژه به الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی پیشرفت، مبتنی بر اجرایی نمودن تمدن نوین اسلامی تاکید کرد و افزود: ارتقا و پیشرفت کشور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی که غایت سبک زندگی ایرانی اسلامی است را می‌توان با فرهنگ‌سازی، آموزش، برنامه‌ریزی هدفمند، وحدت و یکپارچگی به دست آورد.

فرخ زاده با تاکید بر راهبردی بودن حفظ اتحاد، انسجام و وحدت در کلام، تفکر و عمل ابراز داشت: لازمه نامگذاری حداقل ده سال اخیر در حوزه فرهنگ، اقتصاد و معیشت مردم توجه به اشتغال آفرینی و استفاده بهینه از ظرفیت ها سخت افزاری و نرم افزاری و خصوصا بهره گیری از نیروهای جوان است.

فرخ زاده با تاکید بر توجه بر استفاده از ظرفیت های اقتصاد گردشگری و اخذ تصمیمات ممتاز در رفع موانع موجود اظهار داشت:
هر مدیر، مسئول، نخبه، مقاله اجتماعی و… خلاف جهت منافع مردم و استفاده از ظرفیت ها و رونق اقتصاد معیشتی گام بردارد، غیر خودی است و باید همگان نسبت به رفتار او واکنش نشان دهند.

مساجد زیبا و اعتقادات ارزشمند مردم این خطه گامی موثر در اجرای اقدامات دین باور و انسان محور است کما اینکه اقدامات ارزشمند خیرین منطقه لارستان همیشه زبانزدها بوده و‌ هست.

مدیریت نظام‌ مند و حاکمیت نگرش علمی از الزامات تحقق اشتغالزایی و تولید است که باید از توان استعدادهای درخشان و جوانان نخبه به‌ کار گرفته شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اخذ تصمیمات ممتاز