فارس قطب ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور
فارس قطب ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور

به گزارش پگاه خبر؛ورزشکاران هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در تخت جمشید پله نوردی کردند. محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا استان فارس بمناسبت هفته سلامت و در راستای پله نوردی جام رمضان فدراسیون ورزش […]

به گزارش پگاه خبر؛ورزشکاران هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در تخت جمشید پله نوردی کردند.

محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا استان فارس بمناسبت هفته سلامت و در راستای پله نوردی جام رمضان فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در تخت جمشید پله نوردی کردند .
محمدرضا جعفری گفت: توسعه ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان گامی بلند در راستای حضور عزیزان نابینا و کم بینا است.

مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : به عنوان قطب ورزش نابینایان و کم بینایان کشور اهتمام خود را برای گسترش ورزش همگانی این عزیزان بکار بسته است و توجه به سلامت، نشاط عزیزان نابینا و کم بینا و حضور در جامعه و معرفی توانمندی های این طیف از عزیزان ورزشکار دارای معلولیت به آحاد مردم و ایجاد انگیزه در دیگر عزیزان دارای معلولیت گامی بلند برای حضور در جامعه است .

به مناسبت هفته سلامت و در راستای جام رمضان فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا در تخت جمشید پله نوردی کردند .

محمدرضا جعفری گفت : این عزیزان با شعار تحرک ، سلامتی و نشاط در تخت جمشید پله نوردی کردند تا توانمندی های خود را به دیگران نشان دهند .

محمدرضا جعفری گفت: این برنامه باحضور آسیه بیگم فلاحی ،آلهام دل خوش،زهرا فارسی،نساء زارع،مرضیه قربانی، زری شکوهی زاده ،مریم مرادی،نرگس منصوری،شکیلامنصوری،سیدنیما عامری راد،امیررفیع زاده و خانم جعفری و بعد از برگزاری این ویژه برنامه به همه این عزیزان هدایایی از طرف هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اهدا شد.

مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان ضمن دعوت از خیرین ورزشی و مشارکت در برنامه های ورزشی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: تمام هزینه ها و هدایای این را خیرو عزیز خیر اندیش استاد علی اصغر احسان نیا کارآفرین و خیر ورزشی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان پرداخت کردند.

انتهای پیام/سمیه یگانه

فارس قطب