مدیران دستگاه های اجرایی برای تحقق وعده ها تلاش کنند
مدیران دستگاه های اجرایی برای تحقق وعده ها تلاش کنند

به گزارش پگاه خبر؛فرماندار ویژه داراب گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برای تحقق وعده هایی که به مردم داده اند ، تلاش کنند و در همین راستا کم کاری و سرپیچی از وظایف محوله مدیران پذیرفته نمی شود. فرهاد سعدی با تأکید بر اینکه برای تحقق مطالبات به حق مردم باید همه تلاشمان را به […]

به گزارش پگاه خبر؛فرماندار ویژه داراب گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برای تحقق وعده هایی که به مردم داده اند ، تلاش کنند و در همین راستا کم کاری و سرپیچی از وظایف محوله مدیران پذیرفته نمی شود.

فرهاد سعدی با تأکید بر اینکه برای تحقق مطالبات به حق مردم باید همه تلاشمان را به کار بگیریم، اظهار کرد: شهرستان داراب یکی از شهرستان پرجمعیت و وسیع استان فارس است که لازم است مسئولان این شهرستان برای رفع مشکلات و مطالبات مردم اهتمام جدی به داشته باشند.

وی افزود: این شهرستان به مرکزیت داراب دارای ۵ بخش و ۶ نقطه شهری است که همین موضوع بر اهمیت خدمات رسانی مطلوب به مردم تاکید جدی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان داراب با ذکر این نکته که همه ما در برابر مردم خادمی بیش نیستیم متذکر شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظند که بصورت تمام وقت برای تحقق وعده‌های که به مردم داده اند، تلاش کنند.
سعدی با بیان اینکه مردم داراب شایسته ارائه بهترین خدمات هستند، تصریح کرد؛ کم کاری و سرپیچی از وظایف محوله مدیران به هیچ وجه پذیرفته نیست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب انتخاب مدیران انقلابی در پست‌های مهم مدیریتی این شهرستان را به فال نیک گرفت و یادآور شد: به کارگیری چهره‌های جوان و انقلابی در پست‌های مهم مدیریتی باعث افزایش امید در جامعه و خدمات رسانی مطلوب می‌شود.

او ضمن تقدیر از تلاش‌های غلامعباس نجفی بخشدار سابق بخش مرکزی داراب از انتصاب مجتبی نجفی فرزند شهید خداداد نجفی بعنوان بخشدار جدید این بخش خبر داد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

مدیران دستگاه های