تشکیل سازمان بسیج سازندگی، عشق به خدمت خالصانه شاکله بنیادی است
تشکیل سازمان بسیج سازندگی، عشق به خدمت خالصانه شاکله بنیادی است

به گزارش پگاه خبر؛۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می باشد. باید اذعان کرد که در تشکیل سازمان بسیج سازندگی، ایمان، بصیرت، عشق به خدمت خالصانه و بی توقع و همت والا، جزو شاکله های اصلی و بنیادی بوده است. بی گمان انسان با ایمان با بصیرت‌، […]

به گزارش پگاه خبر؛۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می باشد.

باید اذعان کرد که در تشکیل سازمان بسیج سازندگی، ایمان، بصیرت، عشق به خدمت خالصانه و بی توقع و همت والا، جزو شاکله های اصلی و بنیادی بوده است.

بی گمان انسان با ایمان با بصیرت‌، در تلاش برای تعالی خود و جامعه، به افق های دوردست نگاه می کند و از سطحی نگری و حاشیه پردازی به دور است.

بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، انسانى که بصیرت ندارد، راه را نیز اشتباه میرود؛ اگر عشق و ایمانى هم در او هست، آن را در راه غلط مصرف می کند و کجراهه میرود. این واقعیتی است که در صحت آن تردیدی نیست.

در طول سال های اخیر بسیج سازندگی در خدمت به کشور و مردم، با نهایت نظم پذیری و انضباط، منتظر دستور العمل و بخشنامه نمانده و هر کجا کار زمین افتاده ای باشد، به شکل جهادی و انقلابی حاضر است؛ همان گونه که در صحنه های مختلف و بزنگاهها، شاهد این حضور قدرتمند و حماسی بوده ایم.

اینجانب ۱۷اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به تمامی بسیجیان غیور، با بصیرت و انقلابی تبریک عرض کرده؛ توفیق روزافزون در انجام ماموریت ها و خدمات خالصانه را برای این عزیزان از درگاه الهی مسالت دارم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تشکیل سازمان