نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش پگاه خبر؛سرتیپ دوم پاسدار کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس گفت: نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی فارس ۴ خرداد برگزار می شود. او با بیان این که استان فارس پیش قراول در زمینه دفاع مقدس است، افزود: استان فارس با ۲۷۰ هزار ایثارگر […]

به گزارش پگاه خبر؛سرتیپ دوم پاسدار کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس گفت: نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی فارس ۴ خرداد برگزار می شود.

او با بیان این که استان فارس پیش قراول در زمینه دفاع مقدس است، افزود: استان فارس با ۲۷۰ هزار ایثارگر رتبه سوم کشور، ۴۲ هزار جانباز رتبه دوم، بیش از ۱۵ هزار شهید رتبه پنجم و ۲ هزار و ۲۰۰ آزاده رتبه هفتم کشور را به خود احتصاص داده است.

قائدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با بیان این که این همایش برای نخستین بار به صورت برنامه مشترک با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش فتح بابی در گام دوم انقلاب اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه را مدنظر دارد.

او افزود: تلاش می شود به سمت مقالات و پایان‌نامه‌های برویم که موضوعات آن‌ها به این مسئله اختصاص داده شده باشد و همچنین در حاشیه این همایش نشست تخصصی نیز برگزار می‌شود.

قائدی با اشاره به ۳ محور سخنرانی کلیدی، افتتاحیه همایش و ارایه مقالات برتر، گفت: از متخصصان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به صورت استانی و ملی دعوت می‌شود تا چشم انداز و سند راهبردی داشته باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: این مقالات در ۲۰ محور توسط جمعی از اساتید دانشگاه داوری شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نخستین همایش ملی