رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز منصوب شد
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز منصوب شد

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی،شهردار شیراز طی حکمی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی را منصوب کرد. سید احسان اصنافی شهردار شیراز طی حکمی حمیدرضا اسماعیلی را به سمت رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز منصوب کرد. انجام امور مربوط به جلب و حمایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای […]

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی،شهردار شیراز طی حکمی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی را منصوب کرد.

سید احسان اصنافی شهردار شیراز طی حکمی حمیدرضا اسماعیلی را به سمت رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز منصوب کرد.

انجام امور مربوط به جلب و حمایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای جذب آن‌ها، ارائه مشاوره جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهرداری، تشویق و جلب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی و راهنمایی سرمایه‌گذاران از جمله وظایف محوله شهردار شیراز در حکم رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز است.

ارائه تسهیلات و حمایت قانونی برای اشخاص حقیقی و حقوقی، شرکت‌ها و موسسات خارجی، بررسی طرح‌ها و پیشنهادات سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف شهرداری و نظارت بر تحقیق، مطالعه و تنظیم گزارش‌ها در مورد روند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و برقراری ارتباط دوسویه با تشکل‌های سرمایه‌گذاری خصوصی داخلی و خارجی، نیز از دیگر وظایف محوله به حمید رضا اسماعیلی است.

قابل ذکر است که حمیدرضا اسماعیلی پیش از این در سمت سرپرست این سازمان مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/ناصر اشرف

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری