اشتراک‌گذاری تجارب حوزه حمل‌ونقل جلوی هزینه‌های زائد را می‌گیرد
اشتراک‌گذاری تجارب حوزه حمل‌ونقل جلوی هزینه‌های زائد را می‌گیرد

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با بیان اینکه باید تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود، گفت: با به اشتراک‌گذاری آن‌ها، جلوی هزینه‌های زائد گرفته شود. شفیعی رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران نیز در بیست‌ و نهمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهروندان […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با بیان اینکه باید تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود، گفت: با به اشتراک‌گذاری آن‌ها، جلوی هزینه‌های زائد گرفته شود.

شفیعی رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران نیز در بیست‌ و نهمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهروندان کلان‌شهرهای ایران به میزبانی شیراز گفت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه حمل‌ونقل و کمیسیون‌های حمل‌ونقل وجود دارد و خروجی این نشست بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه باید تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود، افزود: باید از این ظرفیت استفاده شود و با به اشتراک‌گذاری آن‌ها، جلوی هزینه‌های زائد گرفته شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران بیان کرد: با هماهنگ‌سازی بین ظرفیت‌های ایجاد شده، اتفافات مثبتی در حوزه مدیریت شهری می‌افتد.

منبتی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداران کلان‌شهرهای ایران نیز گفت: باید بین شهرداران کلانشهرها و معاونین حمل‌ونقل ارتباط بیشتری شکل بگیرد.

حصاری مدیرکل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز به آخرین وضعیت حمل‌ونقل درون‌شهری پرداخت و گفت: توجه به حوزه حمل‌و‌نقل شهری اولویت کلان‌ شهرها است‌.

وی در ادامه به بررسی مباحث حمل‌ونقل پاک، مباحث مترو و بازسازی آن، اوراق مشارکت شهری و ارائه آمار در این حوزه‌ها پرداخت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اشتراک‌گذاری تجارب