روزهای پاک شیراز مرهون سابقه ارزنده شهرداری در حوزه حمل‌ونقل است
روزهای پاک شیراز مرهون سابقه ارزنده شهرداری در حوزه حمل‌ونقل است

به گزارش پگاه خبر؛معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از دیرباز با سبقه‌ای خوب در کشور نقش‌آفرینی کرده و خروجی بسیاری از بخش‌ها به تداوم روزهای پاک شیراز رسیده است. بیست و نهمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از دیرباز با سبقه‌ای خوب در کشور نقش‌آفرینی کرده و خروجی بسیاری از بخش‌ها به تداوم روزهای پاک شیراز رسیده است.

بیست و نهمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در کلان‌شهر شیراز آغاز بکار کرد.

هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در این نشست بیان کرد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از دیرباز با سبقه‌ای خوب در کشور نقش آفرینی کرده و خروجی بسیاری از بخش‌ها به تداوم روزهای پاک شیراز رسیده، در حالی که کلانشهرهای دیگر در همان بازه‌های زمانی درگیر آلودگی هوا بوده‌اند.

وی با تصریح بر سیاست‌های شهرداری شیراز در مبحث هوای پاک بیان داشت: با تاکید بر این سیاست‌ها این مهم تداوم خواهد یافت که مصداق آن آغاز به کار آزمایشی اتوبوس برقی با انعقاد تفاهم نامه‌ است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: مذاکراتی با شرکت‌های تولید کننده خودروهای برقی انجام شده که مفید و اثر بخش بوده است.

شه‌دوست شیرازی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از قطار شهری شیراز و خط دو مترو این کلانشهر می‌تواند نوید دهنده تداوم هوای پاک شیراز باشد.

وی همچنین از تلاش معاونت متبوع برای استفاده از انرژی‌های خورشیدی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای خبر داد و ابراز امیداوری کرد: گام‌های مثبتی برای جلوگیری از آلایندگی شیراز برداشته شود.

انتهای پیام/ناصر اشرف

روزهای پاک شیراز