مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری نیاز به مرمت دارد
مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری نیاز به مرمت دارد

به گزارش پگاه خبر؛لطف الله شیبانی، امروز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از افتخارات من است و بخشی از شخصیت من در این کانون شکل گرفته است. فرماندار شیراز افزود: مدتی است زمزمه ویرانی مرکز […]

به گزارش پگاه خبر؛لطف الله شیبانی، امروز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از افتخارات من است و بخشی از شخصیت من در این کانون شکل گرفته است.

فرماندار شیراز افزود: مدتی است زمزمه ویرانی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری شیراز به گوش می‌ رسد و مسئولان این کانون در برابر آن ایستادگی کرده‌ اند و فرمانداری شیراز در این خصوص با شهردار شیراز رایزنی لازم را به انجام می رساند.

وی اضافه کرد: در خصوص واگذاری زمین و ساخت مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری در شیراز که در جریان ساخت پل کابلی «حضرت ولی‌عصر (عج)» بیش از ۱۰ سال پروژه ساخت آن بر زمین مانده نیز قول مساعد می دهیم.

فرماندار شیراز تاکید کرد: فعالیت‌ های کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌ های فرهنگی، هنری و ادبی بادی تداوم یابد و بهتر است به جای چاپ کتاب که هزینه های زیادی دارد به سمت تولید کتاب ‌های الکترونیک حرکت کنیم.

خاطر نشان می شود، «لطف الله شیبانی»، فرماندار شیراز و «سعیدرضا کامرانی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شیبانی در دوران دفاع مقدس از رزمندگان  گردان عملیاتی کمیل از لشکر «المهدی (عج)» بودند و در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان ۲ جلد کتاب داستان مربوط به ۲ شهید گردان‌ مذکور که توسط «کامرانی» به رشته تحریر درآمده به فرماندار شیراز اهدا شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مرکز فرهنگی هنری