شرایط اقتصادی و معیشتی مردم به گرانفروشی دامن نزنیم
شرایط اقتصادی و معیشتی مردم به گرانفروشی دامن نزنیم

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه عصر امروز در پنجاه‌وهشتمین صحن علنی شورای شهر با اشاره به مباحث مربوط به عوارض و بحث‌های پراکنده‌ای که در رسانه‌ها ایجاد شده است، اظهارداشت: امروز باید یک صدا باشیم و در شرایطی اقتصادی و معیشتی مردم خودمان به گرانفروشی دامن نزنیم. وی گفت: اینکه تصور کنیم برای برخی در […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه عصر امروز در پنجاه‌وهشتمین صحن علنی شورای شهر
با اشاره به مباحث مربوط به عوارض و بحث‌های پراکنده‌ای که در رسانه‌ها ایجاد شده است، اظهارداشت: امروز باید یک صدا باشیم و در شرایطی اقتصادی و معیشتی مردم خودمان به گرانفروشی دامن نزنیم.

وی گفت: اینکه تصور کنیم برای برخی در نقاط لوکس شهر گرانی در نظر گرفته شود تا خرج دیگر مردم شود، تصور اشتباهی است و شک نکنید افزایش قیمت در لوکس‌ترین قسمت شهر تاثیر خود را روی دیگر نقاط شهر، اقشار و مردم که ربطی هم ندارند خواهد گذاشت.

استاندار فارس با بیان اینکه سقف افزایش براساس عدد توافق شده باشد تا بتوان شهر را بهتر کنترل کرد، افزود: در اداره شهر شیراز ابعاد مختلف باید بررسی بیشتری شود چون ۴۰ درصد از جمعیت استان در اینجا هستند و به سرعت روی دیگر نقاط استان تاثیر می‌گذارد.

وی از اعضای شورای شهر درخواست کرد که امروز شورا باید یکصدا باشد تا تصور مدیریت دوگانه در اداره شهر متصور نشود.

مهدی طاهری؛ رئیس شورای شهر شیراز نیز در این باره گفت: جلسات متعددی برای کنترل افزایش قیمت‌ها برگزار شد و در مصوبه نیز مواردی برای اصلاح ذکر شده است و تلاش بر این است که روند به سمتی برود تا اگر شبهه‌ای پیش آمده اصلاح شود.

در پایان تعدادی از کارگران و فرهنگیان در این جلسه با حضور استاندار تقدیر شدند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شرایط اقتصادی