منع تشریفات اداری درحمایت از تولید کننده در شهرستان فسا
منع تشریفات اداری درحمایت از تولید کننده در شهرستان فسا

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا فیروزی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: به منظور رفع موانع تولید، لازم است که کلیه ظرفیت‌ها و سیستم اداری شهرستان در اختیار تحقق این موضوع قرار گیرد. وی افزود: مواردی وجود دارد که کار تولید کننده در پیچ و […]

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا فیروزی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: به منظور رفع موانع تولید، لازم است که کلیه ظرفیت‌ها و سیستم اداری شهرستان در اختیار تحقق این موضوع قرار گیرد.

وی افزود: مواردی وجود دارد که کار تولید کننده در پیچ و خم و تشریفات اداری سرگردان می‌شود و این روند به نفع توسعه و پیشرفت شهرستان نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان فسا اظهار امیدواری کرد که با تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد تسهیلات برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران سرعت رشد و توسعه شهرستان افزایش یابد تا شاهد تحولی ملموس در این زمینه باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد طرح صنعتی تولید آبمیوه و لبنی این شهرستان از تسهیلات بانک کشاورزی برخوردار شود و همچنین موضوع تخصیص صدور و تخصیص پروانه حفر چاه نیز برای این واحد اجرایی شود.

بازدید مشترک با حضور نماینده فرمانداری از محل پروژه گلخانه ۵۰ هکتاری فسا جهت بررسیِ شرایط انتقال خط لوله آب و مشکلات گازرسانی و همچنین تخصیص پروانه حفر چاه و افزایش ظرفیت برداشت برای واحد تولید جوجه گوشتی نادری از مهم‌ترین مصوبات جلسه کارگروه رفع موانع اشتغال امروز شهرستان فسا بود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

منع تشریفات اداری