توزیع ۹۸ تن برنج در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان لارستان
توزیع ۹۸ تن برنج در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان لارستان

به گزارش پگاه خبر؛مسئول واحد طرح و برنامه معاونت سازمان و مدیرت جهاد کشاورزی لارستان گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ ، ۹۸ تن برنج از انواع هندی و پاکستانی به منظور عرضه در سطح شهرستان تخصیص و در اختیار کارگروه تنظیم بازار قرار گرفت. عباس احمدی اظهارداشت: ۹۱ تن برنج هندی ۱۱۲۱ در بسته‌بندی‌های […]

به گزارش پگاه خبر؛مسئول واحد طرح و برنامه معاونت سازمان و مدیرت جهاد کشاورزی لارستان گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ ، ۹۸ تن برنج از انواع هندی و پاکستانی به منظور عرضه در سطح شهرستان تخصیص و در اختیار کارگروه تنظیم بازار قرار گرفت.

عباس احمدی اظهارداشت: ۹۱ تن برنج هندی ۱۱۲۱ در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان و ۷ تن برنج پاکستانی در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح شهرستان عرضه که از این میان ۵۸ تن برنج هندی و ۶ تن برنج پاکستانی در بین بخش ها و روستاهای اطراف توزیع شد.

وی تصریح کرد: این کالاها بر اساس سهمیه های مشخص شده و با نظارت بازرسان قرارگاه امنیت غذایی ، بخشداری ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی مستقر در بخشها و از طریق فروشگاه های منتخب در بین شهر ها و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

توزیع ۹۸ تن برنج