پیگیری مشکلات درمانی و بهداشتی روستاها
پیگیری مشکلات درمانی و بهداشتی روستاها

به گزارش پگاه خبر؛با حضور ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مصوبات پیشین این دانشگاه در خصوص روستاهای شهرستان شیراز بررسی شد. در این نشست که دکتر حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونین وی، فرماندار زرقان، بخشدار ارژن، دهیار و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای […]

به گزارش پگاه خبر؛با حضور ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مصوبات پیشین این دانشگاه در خصوص روستاهای شهرستان شیراز بررسی شد.

در این نشست که دکتر حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونین وی، فرماندار زرقان، بخشدار ارژن، دهیار و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان شیراز حضور داشتند، مصوبات پیشین در خصوص احداث، تجهیز و …مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به عنوان بانی جلسه، در این نشست با تاکید بر حل مشکلات مردم، پیشنهاد داد از طریق منابع استانی، شورای برنامه ریزی و منابع دانشگاه علوم پزشکی، به صورت مشارکتی پروژه های دنبال شود.

در این نشست مسوولان روستاها، به صورت رودرو مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی خود را با دکتر حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان گذاشتند.

لازم به ذکر است جلسات حل مشکلات روستاها به ابتکار نماینده شیراز و زرقان در حوزه های مختلف با حضور عالی ترین مقام دستگاه مربوطه برگزار می شود تا مشکلات مناطق محروم به صورت رودرو با عالی ترین مقام های دستگاههای اجرایی در استان مطرح و پیگیری شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پیگیری مشکلات درمانی