استفاده از تمام ظرفیت‌های فارس با حمایت از تیم فجر
استفاده از تمام ظرفیت‌های فارس با حمایت از تیم فجر

به گزارش پگاه خبر؛حیدر صفرپور شنبه ۱۰ اردبیهشت در دیدار با مدیرعامل و سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، با بیان اینکه فجر شهید سپاسی فارغ از نگاه ورزشی دارای جایگاه ارزشی بالایی بوده و سرمایه استان فارس است، خاطرنشان کرد: با حضور استاندار ورزش دوست فارس از تمام ظرفیت موجود در حمایت از این تیم محبوب […]

به گزارش پگاه خبر؛حیدر صفرپور شنبه ۱۰ اردبیهشت در دیدار با مدیرعامل و سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، با بیان اینکه فجر شهید سپاسی فارغ از نگاه ورزشی دارای جایگاه ارزشی بالایی بوده و سرمایه استان فارس است، خاطرنشان کرد: با حضور استاندار ورزش دوست فارس از تمام ظرفیت موجود در حمایت از این تیم محبوب استفاده می‌کنیم و با تمام توان در کنار این تیم هستیم.
صفرپور در خصوص برگزاری مسابقات خانگی تیم فجر شهید سپاسی، از همکاری کامل اداره کل ورزش و جوانان با این باشگاه خبر داد و ضمن ابراز امیدواری نسبت به بقای این تیم در لیگ یک فوتبال کشور، گفت: امیدوار هستیم که فجر در بازیهای باقیمانده با کسب نتایج خوب دل ورزش دوستان را شاد کند.
مدیر عامل تیم فجر شهید سپاسی نیز با تشکر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه مدیریتی استان فارس، گفت: تیم فجر شهید سپاسی با تلاش ها همه جانبه پس از ۸ سال به لیگ برتر صعود کرد و امیدواریم با دست در دست هم قرار دادن این ظرفیت حفظ شود.

رسول فلاح پیروزی های تیم شهدای قشقایی در لیگ دسته یک را از عوامل صعود فجر شهید سپاسی به لیگ برتر دانست و افزود: از تیم محبوب شهدای قشقایی که با بازی‌های جانانه خود باعث صعود تیم سپاسی به لیگ برتر شدن تشکر و قدردانی می کنیم.
فلاح ضمن ابراز امیدواری نسبت به بقای فجر شهید سپاسی در لیگ برتر فوتبال گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی تیمی در خور شأن استان فارس برای فصل آینده مهیا کنیم تا دیگر در در خصوص بقای این تیم در لیگ برتر برای فصل آینده نگرانی نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی با قدردانی از سرآسیابی به واسطه قبول هدایت این تیم در شرایط بحرانی، افزود: اکنون بیشترین فشار و بار تیم بر روی دوش سرمربی است و مجتبی سرآسیابی با شجاعت و از خود گذشتگی و با درخواست های مکرر هدایت این تیم را پذیرفت، امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسئولین در کنار کادر فنی و یاور تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیز گفت: با بینش کامل نسبت به شرایط تیم هدایت تیم محبوب فجر شهید سپاسی را پذیرفتم و مفتخرم که در این تیم حضور دارم.

مجتبی سرآسیابی شرایط تیم فجر شهید سپاسی در جدول را خاص و بحرانی ارزیابی و اضافه کرد: به خاطر شرایط بحرانی موجود یک درصد نیز جای اشتباه نداریم و نیاز است همه مجموعه با درایت استان همراه این تیم باشند تا فجر شهید سپاسی در لیگ برتر بماند.
سرآسیابی فوتبال را بزرگترین پدیده نشاط آفرین در جامعه خواند و افزود: انرژی و نشاطی که برد یک تیم می‌تواند به جامعه منتقل کند غیر قابل مقایسه با دیگر پدیده ها است.
سرمربی فجر شهید سپاسی ضمن ابراز امیدواری نسبت به حمایت کامل مسئولان استان فارس، برای آنکه کادرفنی با فراغت بال، تلاش بیشتری معطوف به مسائل فنی کند، از همه مسئولان استان و هواداران

فجر درخواست کرد که در روزهای آینده و در جنگ نابرابر فجر با حریفان، یار دوازدهم این تیم باشند.

انتهای پیام/ناصر اشرف

استفاده از تمام ظرفیت‌های